Aducând un omagiu celui mai eclectic și pestriț cartier al Bucureștiului, colecția Veranda Mall prezintă piese inspirate de Obor, al căror design este semnat de unul dintre cei mai în vogă designeri români ai momentului.
Imaginea colecției este Ana Tobor, primul influencer virtual din România, după cum se arată într-un comunicat informativ emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
Celebrarea Oborului prin modă
Cu un design original inspirat de Piața Obor și de locurile emblematice din Veranda Mall, piesele vestimentare de urban streetwear conțin printuri psihedelice cu verze, tarabe din Obor, scări rulante și treptele din fața mall-ului.
„Construim un “statement de lifestyle” în care fashionul promovat de Veranda se integrează în cultura străzii, în vibe-ul cartierului cu graffiti-urile sale, cu micii de la Obor cu sunetele specifice, cu piața colorată și plină de gusturi. Veranda e parte a unei zone cu adevărat multiculturale, ceea ce se poate vedea oricând și în mall, cu ochiul liber”, a declarat Alexandru Dincovici, reprezentant Veranda Mall.
Colecția este versatilă și foarte colorată, cu haine de damă și unisex care reflectă eclectismul cartierului din care au fost inspirate. Lifestyle-ul de Obor este cool, fashion forward și pune foarte mult accent pe diversitatea culturală care îl caracterizează, transmite PR VERANDA MALL.
„Am dorit dintotdeauna să ne asumăm această integrare în cartier. Pentru că am devenit, ușor ușor, o parte din zonă, și zona a devenit o parte din noi. Ne-am influențat reciproc și ne-am dezvoltat împreună încă din perioada construcției Veranda Mall, și vom continua să o facem și de acum înainte. Suntem în mijlocul unui mozaic de oameni, iar produsele regăsite în mall parte a unui mozaic de produse și a unor fluxuri locale, naționale și globale de consum și de producere a identității”, a mai adăugat Alexandru.
Cartierul Obor, din nou pe harta celor mai cool locuri din București
În trecut, Oborul era loc de promenadă pentru marile doamne, președinți americani veniți în vizită (soția lui Nixon chiar a cumpărat struguri din piață) și capete încoronate. Cu timpul, popularitatea cartierului a mai scăzut, dar în prezent Veranda Mall își dorește ca acesta să redevină un reper în rândul locurilor care merită vizitate din București, iar colecția realizată împreună cu Tammy Lovin este una dintre modalitățile prin care face acest lucru.
Cu o istorie bogată în care însuși mixul de stiluri și culturi este punctul său forte, cartierul Obor este reprezentativ pentru harta urbană bucureșteană, iar Veranda Mall a devenit parte din povestea Oborului, subliniază aceeațși sursă media.
„Colecția e o mișcare de integrare a mall-ului în cartierul Obor. Pe de o parte, ne dorim să avem un produs care să reflecte exact Oborul și locul nostru în el, și care să poată fi purtat cu mândrie de către public, indiferent de unde se află”, a mai declarat reprezentantul Veranda Mall.
„Reflectă atât modul în care ne percepem noi, echipa Veranda, cât și modul în care ne percep o mare parte dintre cei care ne calcă pragul”, continuă acesta.
Designul este semnat de Tammy Lovin sub brandul mysimplicated
Cu lucrări expuse la New York, la Museum of Design, Tammy Lovin este designer industrial cu o linie proprie de haine și bijuterii. Ea colaborează de mult timp cu mysimplicated, un brand care permite purtătorilor să-și personalizeze propriile haine printate digital.
„Ne-am dorit să își păstreze stilul propriu, modern, chiar futurist, și să îl combine cu ceva mai degrabă tradițional. Așa suntem și noi, până la urmă, o clădire modernă într-un cartier cu istorie și tradiție”, a completat Alexandru.
Despre această colecție, Tammy spune că este rezultatul unui clash foarte interesant. „Peste cele două mixuri de vechi-tradițional, piața Obor, și mall-ul Veranda, nou și modern, am venit cu viziunea mea asupra acestora. Culorile puternice, volumetrii atipice, pattern-uri striking care reinterpretează într-un mod contemporan și purtabil toate elementele menționate. Practic print-ul hainelor este un treasure hunt uriaș. Pozele au fost făcute special pentru această colecție și absolut toate elementele pot fi regăsite fizic în cartierul Obor.
A fost o provocare să îmbin stilul de design 3D în care activez și să creez un look final închegat pentru toate piesele care atunci când sunt privite în ansamblu, să fie foarte evident că sunt o colecție unitară”.
Imaginea colecției este Ana Tobor, primul influencer virtual din România
Colaborarea cu Ana Tobor, imaginea colecției, este un alt element care contribuie la imaginea fresh și cool a Oborului. Ana este primul influencer virtual din România, cu mii de urmăritori pe Instagram. Ea se alătură influencerilor virtuali de la nivel global precum Lil Miquela sau Imma Gram care au luat cu asalt lumea marketingului digital.
Colecția va fi disponibilă exclusiv pe shop-ul online Veranda Mall
Colecția conține piese vestimentare precum rochii, pantaloni, cămăși, bluze, hanorace și jachete, care pot fi combinate atât între ele, cât și cu alte piese, pentru a obține un look urban, cool și la modă.
Colecția exclusivă inspirată de cartierul Obor va fi disponibilă pe Veranda Mall Online începând cu data de 6 noiembrie.
Istoric Veranda Mall
Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.
Tammy.Studio – creează instalații artistice si pop-up-uri conceptuale, uneori interactive dar întotdeauna instagramabile, plusând în paralel cu realizarea de vizualuri dedicate conturilor de social media ale brand-urilor ce îmbină tehnici de foto-manipulare și modelare 3D.
Tibi Vîntur – este unul dintre cei mai apreciați fotografi de fashion ai momentului, fiind mereu inspirat de nonconformism și de partea mai experimentală a modei.
mysimplicated.com – este un brand cu focus pe customizarea articolelor vestimentare ce permite utilizatorului să-și creeze propriile haine printate digital, migrând focusul dinspre brand către consumator. MYsimplicated colaborează cu numeroși artiști din diverse arii și chiar și branduri.
Text și foto: Content & Communications/PR Veranda/Tibi Vîntur