FASHION HOUSE Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că trei noi branduri s-au alăturat recent FASHION HOUSE Outlet Centre Militari.

Numero Uno, Dika și Kigili au deschis magazine outlet pe o suprafață care însumează 1.058 de metri pătrați. Toate cele trei branduri vor oferi reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an, se arată într-un comunicat media emis spre difuzare redacței INFO ANUNȚ.

Includerea acestor nume în portofoliul solid de branduri, disponibil în FASHION HOUSE Militari, subliniază nu doar potențialul de creștere al pieței locale de retail, ci și al FASHION HOUSE Group, singurul operator de outleturi din București, care recent a împlinit 12 ani pe piața din România.

Cu o tradiție de aproape 40 de ani în producția de haine pentru femei, brandul bulgar Dika oferă articole care reflectă eterna eleganță feminină, în timp ce Kigili, cel mai de succes nume din Turcia în îmbrăcăminte pentru bărbați, propune articole formale și casual de calitate superioară. Numero Uno, noul multi-brand spaniol, ocupă 725 de metri pătrați în FASHION HOUSE Militari.

Suntem încântați să vedem că Numero Uno, Dika și Kigili au ales FASHION HOUSE Outlet Centre Militari ca partener pentru optimizarea operațiunilor lor. Foarte multe businessuri traversează, acum, o perioadă marcată de incertitudine, din cauza pandemiei, iar mărcile internaționale și locale de top au nevoie de soluții profesionale pentru a-și optimiza stocurile și a avea acces la numerar suplimentar. La FASHION HOUSE, chiriașii vor găsi asistență profesională atât în ​​Militari Outlet, cât și în Pallady, al doilea centru de tip outlet pe care îl vom deschide în luna martie”, a declarat Cornelia Nicolae, director operațiuni de retail al Grupului FASHION HOUSE în România.

Spațiul total disponibil la FASHION HOUSE Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproape 60 de magazine cu branduri internaționale și locale. În ultimii 12 ani, FASHION HOUSE Militari și-a extins constant varietatea de branduri. În noiembrie anul trecut, Centrul a deschis cea de-a treia fază, adăugând noi branduri de renume în galeria de peste 2.600 de metri pătrați: Smyk, Decimas și Union Brands.

Printre brandurile disponibile în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph sau Tom Tailor.

Grupul FASHION HOUSE continuă investițiile în România, urmând ca în martie să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, FASHION HOUSE Pallady (ieșirea pe autostrada A2) va găzdui 60 de magazine, iar aproximativ 70% din suprafață este deja închiriată.

Istoric FASHION HOUSE Group

FASHION HOUSE Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet FASHION HOUSE de succes în Polonia, România și Rusia.

Primul centru outlet FASHION HOUSE s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți, în trei unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 50.000 mp. Un al șaptelea centru outlet FASHION HOUSE este, în prezent, în curs de dezvoltare în București și urmează să fie deschis în luna martie a acestui an.

FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

Text și foto: OXYGEN/ PR FASHION HOUSE Group