În luna decembrie 2020, Unilever, compania care deține brandul Lifebuoy, cel mai vândut săpun antibacterian din lume raportat la volumul de vânzări1, a realizat un studiu de piață în România despre comportamentul și obiceiurile populației în ceea ce privește igiena mâinilor.
Potrivit studiului, frecvența utilizării dezinfectanților pentru igienizarea mâinilor a crescut cu 110% în timpul pandemiei, iar 67% dintre respondenți au declarat că vor continua să-l folosească și după pandemie, după cum se arată într-un comunicat informativ emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
În același timp, ne spălăm pe mâini cu diferite tipuri de săpun de mai mult de 8 ori pe zi, dublu față de perioada de dinainte de pandemie. Ne spălăm pe mâini pentru o durată de 16,7 secunde în medie, totuși, sub cele 20 de secunde recomandate de specialiști.2
“Anul 2020 a schimbat probabil pentru totdeauna lumea în care trăim. Am devenit mult mai preocupați de sănătate și ne-am schimbat multe dintre obiceiuri. Igiena corectă a mâinilor rămâne extrem de importantă pentru prevenirea îmbolnăvirilor. În acest context lansăm Lifebuoy în România și ne dorim să venim în sprijinul românilor nu doar cu produse igienizante de calitate, ci și cu un program de informare conceput împreună cu specialiști din domeniul medical. Misiunea pe care ne-o asumăm este să contribuim la stoparea răspândirii infecțiilor, așa că ne vom implica activ și la nivel social în proiecte care pot avea un impact pozitiv în această direcție”, a declarat Monica Tamaș, Director Marketing Beauty & Personal Care, Unilever South Central Europe.
Cu o istorie impresionantă, Lifebuoy a fost primul săpun antibacterian din lume, lansat în Marea Britanie și Irlanda în 1894, când bolile infecțioase și epidemiile erau o amenințare constantă. Lansat în România sub sloganul „Alege să te bucuri de viață. Alege protecția Lifebuoy”, Lifebuoy va fi disponibil într-o gamă de săpunuri antibacteriene lichide, săpun solid și geluri igienizante, special creată pentru igienizarea mâinilor. Noua gamă vine în întâmpinarea oamenilor cu produse care să îi ajute să se bucure în continuare de lucrurile care le fac plăcere în viața de zi cu zi, atât timp cât se protejează și respectă regulile de igienă.
1Calcul Unilever conform datelor raportate de Nielsen pe baza volumului de vânzări raportat la piață (aprox. 40 de țări) în segmentul de produse de igienă a pielii
2STUDIU DE PIAȚĂ UNILEVER, DECEMBRIE 2020 – Comportamentul românilor în ceea ce privește igiena mâinilor, realizat pe platforma Ipsos.Digital, pe un eșantion de 800 respondenți, bărbați și femei, cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani, cu o marjă de eroare de +/- 3,5%
Gama Lifebuoy cuprinde produse de igienă a mâinilor – săpun antibacterian lichid, săpun antibacterian solid și geluri igienizante – în mai multe formate de ambalaj și pentru mai multe tipuri de nevoi; pentru început, pe piața din România sunt disponibile cele două tipuri de săpun antibacterian lichid Lifebuoy Total și Lifebuoy Mild Care, în variantele de 250 ml, precum și geluri igienizante, urmând ca portofoliul sa fie completat pe parcursul anului și cu alte variante și formate.
și brandul Lifebuoy
La lansarea pe piață a brandului Lifebuoy, în 1894, bolile infecțioase reprezentau principala cauză de deces în lume. Lifebuoy a fost soluția Unilever la această problemă: un săpun antibacterian capabil să distrugă bacteriile și virusurile. În anii 1920, brandul Lifebuoy a demarat programe educaționale în școli pentru a-i învăța pe copii și pe familiile acestora despre importanța spălării mâinilor.
Începând din 2010, Lifebuoy desfășoară, în țările unde este prezent, unul dintre cele mai ample programe de educare cu privire la importanța spălării pe mâini, ce a angrenat până acum 1 miliard de oameni.
… Unilever South Central Europe
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice pentru consumatori. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centrul Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Republica Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.
Text și foto: IMAGE PR