Banca Comercială Română, prin programul BCR Școala de Business, în parteneriat cu PRO TV, lansează un concurs online, în care antreprenorii sunt invitați să se înscrie pe pagina www.concursimperiulleilor.protv.ro, să-și facă cont pe platforma www.bcrscoaladebusiness.ro și să își prezinte planurile de viitor pentru a câștiga un premiu cash de 10.000 de euro din partea BCR.

În plus, câștigătorul va beneficia de consultanță de business de la echipa BCR, se arată într-un comunicat media emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.

Participanții la concurs trebuie să prezinte povestea afacerii pe care o conduc, precum și motivația ce stă în spatele înscrierii la concurs și felul în care vor folosi cei 10.000 de euro pentru a dezvolta un business inteligent. Textele, ce vor fi evaluate de juriul competiției, nu trebuie să depășească 1.500 de caractere cu spații și pot include informații despre domeniul de activitate, inovația adusă de produsul/serviciul oferit, impactul businessului în comunitate, profitabilitatea afacerii, potențialul de creștere sau participarea în acceleratoare/incubatoare de afaceri. Participanții sunt îndemnați să prezinte și un moment dificil cu care s-au confruntat și pe care l-au depășit ulterior. Juriul va fi format din experți BCR în consultanță pentru firme micro și IMM-uri.

BCR Școala de Business revine alături de antreprenori la emisiunea Imperiul Leilor, difuzată pe PRO TV, și susține afacerile românești aflate la început de drum.

Ambasadorii BCR în cadrul emisiunii, Dana Dima, Vicepreședinte Retail & Private Banking BCR, și Bogdan Cernescu, Director Corporate Coverage, au intervenții în fiecare din cele 13 emisiuni oferind sfaturi practice de educație antreprenorială. Printre cele 13 teme abordate în emisiune se numără analiza de piață, cum obții finanțare, surse de venituri, planul de afaceri, pitch-ul de nota 10 sau planul de criză, iar subiectele vor fi detaliate înainte de emisiune în discuții live pe pagina de Facebook a PRO TV, la care vor participa Dana și Bogdan alături de Ionuț Stanimir, Directorul de Marketing și Comunicare BCR.

„Imperiul Leilor a ajuns la cea de-a doua ediție și ne bucurăm să putem fi din nou alături, ca parteneri, în acest demers de promovare a antreprenorilor români. Am lansat platforma BCR Școala de Business anul trecut într-un context foarte dificil și cei 9.000 de utilizatori demonstează că am făcut pasul potrivit. Pentru a crea o afacere de succes este nevoie de perseverență și muncă susținută, și orice ajutor din partea unor specialiști cu experiență poate contribui semnificativ în accelerarea acestui proces ce poate fi dificil, dar și plin de satisfacții”, susține Dana Dima, Vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

„Pentru a crea un business inteligent este nevoie de un cumul de lucruri, precum o analiză de piață realizată corect, un plan de afaceri bine pus la punct, un produs sau serviciu de calitate ce vine în întâmpinarea nevoilor pieței sau pregătirea pentru a atrage investitori. La BCR, credem cu tărie în dezvoltarea continuă a mediului de afaceri românesc și credem că antreprenorii sunt cei care creează locurile de muncă și îndrăznesc să pregătească un viitor mai bun pentru comunitățile lor”, spune Bogdan Cernescu, Director Corporate Coverage.

La doar un an de la lansare, platforma BCR Școala de Business a ajuns la peste 9.000 de utilizatori, antreprenori, manageri, liber profesioniști, profesori și studenți care doresc să se pregătească pentru o aventură în lumea businessului.

BCR Școala de Business este o platformă online cu lecții și sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflați la început de drum, dar și pentru cei experimentați, unde aceștia pot învăța cum să își completeze abilitățile native și simțul afacerilor cu cunoștințele necesare pentru a avea un business inteligent. Platforma cuprinde în prezent 4 cursuri, ce au în total peste 30 de capitole, 44 de materiale video și 40 de teste.

Istoric BCR

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 17 de centre de afaceri și 16 de birouri mobile dedicate companiilor și 371 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de bancomate – 1.830 de bancomate, 12.700 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

Text și foto: BCR – Comunicare Corporativă