Allianz-Țiriac în T1 2021: un start încurajator

Date:

Share post:

Allianz-Țiriac a subscris în primul trimestru din 2021 prime din asigurări de viață în creștere cu peste 20% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce vânzările de asigurări de locuință s-au majorat cu peste 17%.

Aceste evoluții confirmă o schimbare de paradigmă în ceea ce privește atenția pe care oamenii o acordă protecției împotriva riscurilor. Creșterile de două cifre pe aceste segmente au dus ponderea asigurărilor de viață și non-auto la aproape 52% din subscrierile totale la finalul lunii martie 2021.

Pe segmentul asigurărilor auto, subscrierile au fost constante în primul trimestru din 2021, în condițiile creșterii vânzărilor de asigurări Casco și a scăderii ușoare a vânzărilor de asigurări RCA.

Primele totale subscrise de Allianz-Țiriac în intervalul ianuarie-martie 2021 au cumulat 396,7 milioane de lei, în ușoară creștere față de primul trimestru din 2020.

„Anul 2021 a început încurajator pentru Allianz-Țiriac. Vânzările din primele trei luni au fost ușor mai mari decât cele din primul trimestru din 2020, care consemnase o creștere de două cifre înainte de debutul pandemiei. Oamenii caută acum mai mult ca oricând produse relevante pentru nevoile lor și ușor de accesat, iar pentru a le oferi cele mai bune soluții, noi mizăm în 2021 pe simplificarea interacțiunii asigurător-client, prin implementarea de instrumente de vânzare și despăgubire intuitive care să susțină totodată efortul partenerilor noștri de distribuție. De aceea, în abordarea noastră strategică pentru succesul viitor ne bazăm atât pe profesionalismul și inteligența  echipei cu care lucrăm, cât și pe inteligența artificială și aplicații de business moderne”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac Asigurări.

În primul trimestru din 2021, Allianz-Țiriac a plătit clienților și terților păgubiți despăgubiri de 180 milioane de lei, în ușoară scădere față de aceeași perioadă din 2020. Pe de altă parte, despăgubirile plătite în contul polițelor auto, care reprezintă peste 70% din totalul despăgubirilor, s-au majorat cu peste 11%.

În aceste condiții, rata combinată s-a menținut la sub 90% în primul trimestru din 2021, fiind influențată pozitiv de disciplina riguroasă la nivelul costurilor operaționale, precum și de mixul de portofoliu. În consecință, profitul operațional a avansat cu aproximativ 8% în primul trimestru din 2021, până la 43,5 milioane de lei.

Totodată, numărul de clienți la finalul lunii martie a fost în creștere cu 2,4% față de aceeași perioadă din 2020, în contextul accelerării strategiei de simplificare a operațiunilor. În primul trimestru din 2021 au fost finalizate mai multe inițiative de reducere a complexității cu impact direct asupra clienților și partenerilor de distribuție, precum cotarea și achiziția rapidă de pe telefon sau desktop pentru asigurările auto și de locuință. Cele două servicii nou lansate fac parte dintr-un plan mai amplu de simplificare pe care Allianz-Țiriac îl are pentru 2021 și prin care își propune să aducă asigurările mai aproape de clienți, ca parte a firescului cotidian, și să îi echipeze pe partenerii de distribuție cu instrumente de vânzare moderne, ușor de folosit.

Istoric

Allianz-Țiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare și asigurări și cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În România, compania se bucură de stabilitate financiară și de încrederea clienților de peste 26 de ani. Rolul nostru este să fim alături de oameni, să le arătăm cum să își gestioneze neprevăzutul din viața lor și să îi îndrumam, astfel încât să-și poată păstra și îmbunătăți calitatea vieții, a comunităților din care fac parte sau afacerea. Succesul Allianz-Țiriac este dar de echipa de peste 3.500 de profesioniști care se află în spatele fiecărei reușite a companiei. Responsabilitatea, cooperarea, integritatea și încrederea sunt valorile care ne definesc.

Text și foto: PRESA allianztiriac.ro

 

spot_img

Articole asemănătoare

Concurs de comercializare a bunurilor confiscate pentru data de…la Chișinău

Concurs de comercializare a bunurilor confiscate pentru data de...la Chișinău. Serviciul Fiscal de Stat (SFS) al Republicii Moldova anunță

Noi modificări legislative în domeniul protecției consumatorilor. Dobânzi limitate și noi drepturi pentru consumatori

Noi modificări legislative în domeniul protecției consumatorilor. Dobânzi limitate și noi drepturi pentru consumatori.

Frontiere moderne și eficiente: Un nou acord România – Republica Moldova

Frontiere moderne și eficiente: Acord semnat pentru controlul coordonat la PTF „Giurgiulești-Galați” și schimb de experiență între autorități.

Primii fulgi de zăpadă au sosit! Poliția de Frontieră vine cu recomandări pentru o călătorie sigură

Primii fulgi de zăpadă au sosit! Poliția de Frontieră vine cu recomandări pentru o călătorie sigură. Odată cu primii...