Hotelul Moxy Bucharest Old Town, parte din grupul lituanian Apex Alliance Hotel Management, aniversează primul an de activitate pe piața locală cu rezultate peste estimări: grad de ocupare mediu de 50% pentru intervalul ianuarie – iunie 2021 și poziționarea în topul clasamentului de satisfacție al oaspeților în hotelurile Marriott Select Brand.
Moxy Bucharest Old Town este primul hotel din România sub brandul Moxy by Marriott, cu un concept de tip boutique hotel pentru călătorul noii generații. Hotelul cu 119 camere a fost inaugurat pe 20 iulie 2020, în plină perioadă de manifestare a pandemiei, un adevărat test de stres pentru întreaga industrie a turismului.
“A fost un an mai puțin potrivit pentru inaugurarea unui nou hotel, dar acum suntem bucuroși că am deschis și am atins performanțe operaționale bune. Am avut încredere în reziliența pieței și în excelența operațională atât a Apex Alliance Hotel Management, cât și a Marriott, care ne-a ajutat să implementăm standardele de siguranță, idei comerciale creative, eficiență ridicată și să oferim experiența căutată de „fun hunters”, cum îi numim noi pe oaspeții noștri”, a declarat Roxana Vișan, Căpitan al hotelului Moxy Bucharest Old Town.
Sectorul local al hotelurilor a fost puternic afectat având în vedere reducerea călătoriilor de business în București și orientarea turismului intern preponderent către destinațiile de vacanță din țară. În ciuda contextului pandemic, Moxy Bucharest Old Town a intrat pe piața hotelieră locală cu o ofertă bine poziționată și campanii de brand dinamice și creative, ceea ce a făcut ca pe intervale scurte să atingem o rată de ocupare de peste 90%, în timp ce a fost menținut indicele ridicat de satisfacție a oaspeților.
„Am navigat cu bine apele primului an de activitate, iar foarte utile au fost instrumentele digitale, conceptul nostru de „barception”, prin care cazarea este realizată direct la barul central al hotelului, sau dejunul „grab&go”. Am atras astfel un public specific nouă, millenials dinamici, atenți la detalii, confort și siguranță, și am atins în luna iulie o medie de 70% a gradului de ocupare”, a adăugat Roxana Vișan.
Primul an de activitate a fost aniversat de echipajul Moxy Bucharest cu o petrecere plină de spiritul și stilul potrivit oaspeților săi, într-o atmosferă dinamică, condimentată cu cocktailuri răcoritoare și un program artistic antrenant. Un moment în plus de celebrare îl reprezintă principalele repere atinse de Moxy Bucharest Old Town în ultimul an, precum clasarea în top 10 în cadrul indicelui de satisfacție al clienților Marriott Selected Brands sau locul I în clasamentul celor 40 de hoteluri Moxy din Europa.
Rezutatele se datorează poziționării hotelului sub un brand unic și integrării ridicate a gradului de digitalizare și tehnologie în servicii. Astfel, oaspeții primesc un grad de siguranță ridicat având în vedere că check in-ul poate fi realizat online, iar cheia este digitală, accesul fiind realizat direct cu ajutorul aplicației de pe telefon sau smart watch. De asemenea, contactul poate fi redus și prin utilizarea chat-ului cu personalul hotelului, pentru orice solicitare.
În timp ce în primele șase luni ale anului 2021 Moxy Bucharest Old Town a atins un grad de ocupare de aproape 50%, pentru întregul an 2021 își propune să atingă o medie de peste 55%.
Text și foto: PR GMP