Câți ieșeni vor scăpa de rable …

Date:

Share post:

­­­Peste 1.000 de ieșeni vor scăpa de rable, respectiv mașinile vechi, și vor primi câte 3.000 de lei fiecare.

Concret, începând de marți, 3 octombrie 2023, persoanele fizice care s-au înscris în Programul privind casarea autovehiculelor uzate (Rabla Local) și se regăsesc în lista transmisă de Administrația Fondului pentru Mediu vor lua la cunoștință și pune în aplicare procedura internă a Primăriei Municipiului Iași.

Vor fi eliminate din circulație … de autoturisme

Prin intermediul Programului Rabla Local vor fi eliminate din circulație 1.042 de autoturisme poluante din Municipiul Iași, mai vechi de 15 ani și cu norma de poluare Euro 3 şi / sau inferioară, iar proprietarii acestora vor primi câte 3.000 de lei. La nivel național numărul beneficiarilor acestui program este de circa 30.000.

Cei 1.042 de beneficiari din Municipiul Iași vor fi anunțați prin e-mail de faptul că au fost declarați admiși de către Administrația Fondului pentru Mediu.

Când pot fi depuse cererile de finanțare

În perioada 4 octombrie a.c., ora 8.30 – 7 noiembrie 2023, ora 16.00, beneficiarii pot depune cererile de finanțare și documentația aferentă prin:

  • online: www.primaria-iasi.ro / Administrație locală digitală / ePortal – Portal servicii electronice;
  • e-mail: informatii@primaria-iasi.ro;
  • personal la Registratură – Centrul de Informații pentru Cetățeni;
  • scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

După depunerea documentelor beneficiarii acceptați vor fi invitați la sediul Primăriei Municipiului Iași pentru încheierea contractelor de finanțare.

ATENȚIE!

Doar după încheierea contractelor de finanțare beneficiarii vor casa autovehiculele și le vor radia din circulație.

Transmiterea adeverinței de dezmembrare și dovada radierii din circulație se va face de către beneficiar în termen de 30 zile de la încheierea contractului.

Plata stimulentului de 3.000 de lei se va face în termen de 30 zile de la transmiterea adeverinței de dezmembrare și a dovezii radierii din circulație.

Procedura internă a Primăriei Municipiului Iași, lista documentelor necesare și modelele cererilor sunt disponibile pe pagina de internet oficială: https://tinyurl.com/35wekpv7.

Pentru informații suplimentare cetățenii sunt rugați să contacteze municipalitatea la numărul de telefon 0232.267.582, interior 172 și 182!

Informațiile ne-au fost oferite de Biroul de Presă al Primăriei Municipiului Iași.

Foto: Facebook

spot_img

Articole asemănătoare

Atenție! S-a dat startul înscrierilor pentru European Social Innovation Competition 2024. Data limită este …

Atenție! S-a dat startul înscrierilor pentru European Social Innovation Competition 2024. Data limită este ...

Invitație: Ziua Porților deschise la Muzeul Orașului Oradea

Invitație: Ziua Porților deschise la Muzeul Orașului Oradea. Despre aceasta vorbim, pe larg, în materialul care urmează.

Surpriză: un depozit de muniție descoperit … Unde? 

Surpriză: un depozit de muniție descoperit ... Unde? La această întrebare răspundem în cele ce urmează, la Infoanunț.

Mituri despre licitațiile auto online: Ce trebuie să știți înainte de a cumpăra sau de a vinde?

Mituri despre licitațiile auto online: Ce trebuie să știți înainte de a cumpăra sau de a vinde? La această întrebare vom răspunde azi la Infoanunț.