Compania Kaufland a lansat activitățile necesare începerii construcției primelor trei magazine în municipiul Chișinău, iar ulterior rețeaua va fi extinsă și în afara Capitalei R. Moldova. Compania intenționează să investească peste 100 de milioane de euro în primii trei ani de activitate în Republica Moldova și să creeze cel puțin o mie de locuri de muncă în următorii cinci ani.
Evoluțiile în implementarea proiectului investițional Kaufland în Republica Moldova au fost examinate în cadrul unei întrevederii ce a avut loc la Chișinău. La discuții au participat premierul Pavel Filip, directorul general al companiei Kaufland România, Marco Hößl și directorul proiectului în Moldova, Dona Răpciugă.
Șeful Executivului de la Chișinău a încurajat conducerea Kaufland să dezvolte proiectul, accentuând că venirea pe piață a unui investitor atât de important deschide calea și pentru alți investitori străini și sporește competitivitatea operatorilor locali, iar în consecință are de câștigat cetățeanul.
În acest sens, premierul Pavel Filip s-a arătat deschis pentru dialog, fiind convins că temele rămase pe agenda investitorilor vor fi soluționate, inclusiv cu susținerea și expertiza Consiliului Economic.
Kaufland este una dintre cele mai mari companii de comerț cu amănuntul din Europa, având peste 1250 de magazine deschise în șapte țări, inclusiv România, cel mai apropiat magazin fiind la două ore distanță de Chișinău și anume la Iași.