Contribuabilii care doresc să beneficieze de facilitățile fiscale privind anularea obligațiilor de plată accesorii aferente datoriilor mai vechi de 31 decembrie 2018 pot depune Notificarea / Cererea de anulare a obligațiilor de plată accesorii prevăzute în procedură, prin intermediul Spațiului Privat Virtual.
Documentul inteligent în format .pdf aferent Notificării / Cererii de anulare a obligațiilor de plată accesorii se regăsește pe site-ul instituției la adresa: www.anaf.ro/ServiciiOnline/Declarațiielectronice.
După depunerea în Spațiul Privat Virtual a acestor documente, organul fiscal va formula răspuns și îi va transmite contribuabilului, tot prin intermediul SPV, următoarele acte administrative fiscale și procedurale: certificatul de atestare fiscală, procesul-verbal de punere de acord, decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii, înștiințarea de respingere a notificării, decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii, decizia de pierdere a valabilității amânării la plată a obligațiilor de plată accesorii, decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii, decizia de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, decizia de modificare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii, decizia de desființare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii.
Contribuabilii interesaţi pot afla mai multe informații și prin intermediul CallCenter-ului, apelând numărul de telefon: +4 031 403 91 60.
Compartiment Comunicare, Relaţii Publice şi Mass Media