Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, prezentă în țară în 29 de centre urbane, lansează opțiunea bacșiș pentru curierii parteneri, o funcționalitate nouă ce are ca scop creșterea  veniturilor lor lunare. Această opțiune va apărea progresiv în aplicația clienților începând cu data de 15 iunie 2020, iar la începutul săptămânii viitoare toți utilizatorii vor putea să lase bacșiș în aplicație.

Opțiunea bacșiș apare în aplicația Glovo imediat după ce clientul plasează o comandă și rămâne activă pentru încă o oră după livrarea comenzii. Astfel, clientul poate decide dacă oferă bacșiș când plasează comanda, în timp ce aceasta este livrată sau după primirea ei, se arartă într-un anunț informativ emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.

Noua opțiune funcționează ca un factor motivațional pentru că vine în completarea unor beneficii financiare deja existente, iar aceasta nu va afecta serviciul de livrare deoarece curierul este informat de aplicație de primirea acestuia după efectuarea comenzii. Oferirea bacșișului se va face fără contact, direct din aplicație, limitând astfel contactul curierilor cu numerarul, iar aceștia vor primi 100% din valoare.

“În ultimele 3 luni numărul de curieri cu care lucrăm a crescut cu câteva mii datorită faptului că am lansat serviciile Glovo în 15 orașe noi din martie până în prezent. Suntem recunoscători pentru curierii care ne-au ales și încercăm să identificăm instrumente prin care putem să-i motivăm și în continuare. Astfel, pe lângă veniturile lunare și cele 3 tipuri de bonusuri – pentru condiții meteo nefavorabile, performanță săptămânală și campanii ocazionale, curierii pot beneficia acum și de tips-uri”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Flota Glovo a ajuns la 17.200 de curieri parteneri înscriși în aplicație în acest an. Aceștia au parcurs în total peste 23,2 milioane de km în România, pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, reușind să îmbunătățească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute, pentru mai mult de 90% din comenzi, după cum ne comunică PR Glovo ”Dăescu Borțun Olteanu”.

Eforturile curierilor se văd și în câștiguri, aceștia putând avea un venit mai mare decât un salariu mediu pe economie: un curier poate câștiga aproximativ 24 de lei pe oră.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice în și din orașul lor. Cu ajutorul categoriei “Curier express”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră, menționează aceeași sursă media.

În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descărcată de 1,7 milioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze.

Istoric

Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din și în orașul în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgoviște și Botoșani.

Glovo operează în marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Varșovia, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.

Text și foto: PR Glovo, ”Dăescu Borțun Olteanu”