FASHION HOUSE Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că încă două branduri celebre s-au alăturat FASHION HOUSE Outlet Centre Militari. Mărcile italiene United Colors of Benetton și Liu Jo au deschis magazine, pe o suprafață totală de peste 500 de metri pătrați. Cele două branduri vor oferi clienților reduceri zilnice de...
Începând cu data de 1 martie 2021, ApaVital va modifica prețul pentru apa potabilă produsă, transportată și distribuită și tarifele pentru serviciile de canalizare și epurare, valabile pentru întreaga arie de operare. Modificările de preț/tarife au fost aprobate de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice, prin decizia cu numărul 24/12.02.2021, în conformitate cu strategia de...
În luna decembrie 2020, Unilever, compania care deține brandul Lifebuoy, cel mai vândut săpun antibacterian din lume raportat la volumul de vânzări1, a realizat un studiu de piață în România despre comportamentul și obiceiurile populației în ceea ce privește igiena mâinilor. Potrivit studiului, frecvența utilizării dezinfectanților pentru igienizarea mâinilor a crescut cu 110% în timpul pandemiei, iar 67% dintre respondenți...
Allianz-Țiriac anunță simplificafrea procesului de achiziție a asigurărilor auto prin reducerea la jumătate a numărului de întrebări adresate clienților pentru emiterea unei polițe. Astfel, în mai puțin de 5 minute și după maximum 11 întrebări, clienții persoane fizice primesc asigurarea auto, My Car (Casco si RCA) sau RCA, direct pe e-mail, se arată într-un comunicat media emis spre difuzare redacției...
FASHION HOUSE Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că pregătirile pentru deschiderea FASHION HOUSE Pallady au intrat în linie dreaptă, prima fază a proiectului fiind deja închiriată în proporție de peste 70%. Celebrul brand de îmbrăcăminte, Puma, alături de alte nume renumite, precum Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer,...
Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, face o nouă investiție în extinderea rețelei de magazine proprii și deschide un showroom la Galați. Astfel, rețeaua ajunge la opt showroom-uri și investiții cumulate de aproximativ 600.000 de euro. În 2020, Lensa.ro a intrat pe piața de optică din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova și Brașov. Iar anul acesta vizează deschiderea a...
Studiu eJobs: 2020, cel mai greu an pentru români, din punct de vedere profesional. Pentru 2021, și-au propus să-și schimbe jobul, să continue să lucreze de acasă sau să urmeze cursuri de reconversie profesională. Pentru prima oară, cele mai mici procente au fost alocate intenției de a lucra în afara țării sau de a-și deschide propriul business, se arată...
Compania Arçelik, care deține 12 branduri de electrocasnice de top, printre care Arctic, Beko și Grundig, cu afaceri în aproape 150 de țări din întreaga lume, s-a clasat pe locul 13 în Top 150 Companii de Impact din 2021, realizat de prestigioasa revistă Real Leaders. Distincțiile The Real Leaders 150 Top Impact Companies recunosc organizațiile care au un impact social,...
Întreruperea activității, pandemia și incidentele cibernetice, un trio de riscuri interconectate în contextul COVID-19, deschid ediția din acest an a studiului Allianz Risk Barometer. Analiza privind riscurile globale în business derulată anual de Allianz Global Corporate & Speciality (AGCS) include opiniile a 2.769 de experți din 92 de țări, inclusiv directori generali, manageri de risc, brokeri și specialiști în asigurări,...
2020 a fost anul recordurilor în materie de aplicări, dar și în ceea ce privește numărul celor care au căutat să se angajeze, peste 300.000 de români făcându-și pentru prima oară cont pe eJobs.ro, anul trecut. Angajarea a fost, pe tot parcursul anului, principalul obiectiv profesional al românilor, mai mult de jumătate declarând că au în plan să-și schimbe jobul...