ANAF a recuperat peste 3.4 milioane de lei într-un dosar de evaziune fiscală

Date:

Share post:

ANAF, prin Direcția Generalã Executări Silite Cazuri Speciale, a organizat prima licitație publică în data de 30.03.2022, pentru valorificarea bunurilor sechestrate în dosarul nr. 5624/30/2016, în conformitate cu  prevederile Legii nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.

La licitație s-au prezentat 11 ofertanți, din cele șase bunuri scoase la licitație fiind adjudecate 4 bunuri imobile (trei terenuri extravilane din categoria de folosință arabil și un teren intravilan din categoria de folosință curți – contrucții), încasându-se suma totală de 3.419.879 lei.

Două terenuri extravilane au fost adjudecate la sumele de 1.325.000 lei și 1.828.000 lei, în urma derulării a 30 de pași de licitare, cu 152,77% mai mult față de prețul de evaluare, respectiv 49 de pași de licitare, cu 248,21% mai mult față de prețul de evaluare.

Text: ANAF, Serviciul comunicare, relații publice și mass media

Foto: Arhiva INFO ANUNȚ

spot_img

Articole asemănătoare

”Pastila” Zilei: Calea spre fericire este presărată cu miracole

”Pastila” Zilei: Calea spre fericire este presărată cu miracole. Calea spre fericire este presărată cu iubire. Iar aceasta este de mai multe feluri...

Atenție! Avertizare mesaje false în numele ANAF

Atenție! Avertizare mesaje false în numele ANAF. Agenția Națională de Administrare Fiscală informează contribuabilii cu privire la reapariția unor mesaje false transmise în numele instituției, utilizând adresa de e-mail stefania.neagu@anaf.re.

Concurs de comercializare a bunurilor confiscate pentru data de…la Chișinău

Concurs de comercializare a bunurilor confiscate pentru data de...la Chișinău. Serviciul Fiscal de Stat (SFS) al Republicii Moldova anunță

Noi modificări legislative în domeniul protecției consumatorilor. Dobânzi limitate și noi drepturi pentru consumatori

Noi modificări legislative în domeniul protecției consumatorilor. Dobânzi limitate și noi drepturi pentru consumatori.