În perioada 16 noiembrie – 11 decembrie 2020 (inclusiv), ApaVital menține suspendată activitatea biroului de primire/eliberare a documentelor de la sediul societății din Iași, strada Mihai Costăchescu nr. 6.
În această perioadă, activitatea biroului de primire/eliberare a documentelor se va desfășura cu preponderență online, solicitările de depunere/eliberare a avizelor și a proiectelor pentru apă și canalizare urmând a fi trimise pe adresa de e-mail avize@apavital.ro. De asemenea, puteți trimite documentații prin poștă, pe adresa ApaVital – Iași, strada Mihai Costăchescu nr. 6, cod poștal 700495.
Pe site-ul societății , la rubrica “Cum devin client”, găsiți detalii privind documentele necesare pentru obținerea unui aviz sau a unui proiect, precum și formularele necesare, după cum se arată într-un anunț informativ emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
Activitatea de registratură și casieria vor funcționa după programul normal, însă utilizatorii au și posibilitatea de a trimite solicitări/sesizări/reclamații/ prin intermediul adresei de e-mail contact@apavital.ro, sau de a face plăți online, direct pe site-ul nostru, www.apavital.ro.
Reamintim că utilizatorii ApaVital mai au la dispoziție și peste 1.000 de locații în care pot efectua plăți în numerar ale facturilor de apă și canalizare, aceste locații fiind distribuite relativ echilibrat pe teritoriul județului Iași. Este vorba despre punctele de plată Pay Zone (aflate în sute de magazine), de locațiile WESTACO, aflate în diverse benzinării (OMV, Petrom) sau în supermarket-uri (locațiile INMEDIO), de sucursalele CREDITCOOP, de locațiile Self Pay și Mobile Distribution (Un-doi Centru de plăți, de sucursalele instituțiilor bancare, care oferă o generoasă ofertă de instrumente bancare prin intermediul cărora puteți efectua plățile.
De asemenea, se pot efectua plăți și prin intermediul aplicației informatice PAGO.
Pentru informații suplimentare puteți apela Centrul de contact ApaVital la numărul de telefon 0232.969.
Text: ApaVital
Foto: Arhiva INFO ANUNȚ