joi, septembrie 29, 2022
spot_img
AcasăINFO ACTUALITATEInfo EconomicBiofarm înregistrează un profit net de 43,6 milioane de lei în primele...

Biofarm înregistrează un profit net de 43,6 milioane de lei în primele șase luni ale anului

Biofarm, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, raportează creșteri semnificative în primul semestru al anului comparativ cu aceeași perioadă a anului 2021: cifră de afaceri în creștere cu 17% și un profit net de 43,6 milioane lei, în creștere cu 20%. Totodată, Biofarm a înregistrat EBITDA de 59,2 milioane lei, cu 21% mai mult comparativ cu primele șase luni ale anului precedent.

„În prima jumătate a acestui an, am înregistrat rezultate financiare solide într-un context geopolitic sensibil marcat de presiuni inflaționiste. Avem încredere că și în acest an, marcat de scumpirea materiilor prime și creșterea costurilor de producție, ne vom atinge obiectivul principal și anume consolidarea poziției în piața farmaceutică locală și în piețele externe cu ajutorul unui portofoliu competitiv bazat pe nevoile reale ale pieței, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Într-un context de piață extrem de competitiv, Biofarm a înregistrat evoluții pozitive în categoria Consumer Healthcare (CHC), atât în termeni de volum, cât și de valoare. Ariile terapeutice cu cea mai mare contribuție în dezvoltarea categoriei CHC în primele șase luni au fost: Răceală & gripă, Durere în gât și Managementul durerii. Brandurile Biofarm care acoperă aceste arii terapeutice au înregistrat vânzări semnificative de două cifre, în ton cu tendința de creștere.

În primele 6 luni ale anului 2022, Biofarm a ocupat locul 3 pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), în ceea ce privește numărul de unități vândute.

În calitate de ambasador al inovației, în primele șase luni ale anului, Biofarm s-a concentrat pe lansarea de produse noi în segmentul CHC dedicat produselor pentru susținerea imunității, dar și pe lansarea extensiilor de linie pentru a genera vânzări suplimentare brandurilor de top din portofoliul actual. Astfel, în primul semestru al anului, au fost lansate 11 produse noi, ce vor contribui semnificativ la îndeplinirea obiectivelor setate pentru acest an.

Pe termen lung, Biofarm își propune să lărgească portofoliul curent prin dezvoltarea și fabricarea la standarde înalte de calitate a unor produse inovatoare, contribuind astfel la evoluția industriei farmaceutice din Romania.

Autor: Ioana Andrei
Foto: Biofarm

 

RECOMANDARE
- Advertisment -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE