FASHION HOUSE Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outlet-uri la nivel european, anunță deschiderea celei de-a treia faze a FASHION HOUSE Outlet Centre Militari din București.
Începând din 12 noiembrie, bucureștenii vor avea la dispoziție mai multe magazine de brand din care vor putea face cumpărături și care vor oferi reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an, se arată într-un anunț informativ emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
Dezvoltată în urma unei investiții de 350.000 de euro, noua galerie de 2.600 metri pătrați găzduiește magazine ale unor branduri renumite, precum Guess și Diesel – care au decis ca în faza a treia să-și extindă spațiile comerciale în FASHION HOUSE, dar și brandurile Decimas, Union Brands și Smyk. În lunile următoare, în noua galerie își vor deschide magazine brandurile Liu Jo și Numero Uno.
Pentru a marca deschiderea celei de-a treia faze, FASHION HOUSE Militari va organiza, în ziua de 14 noiembrie, campania Super Outlet Shopping Day, care anunță reduceri de până la 90% în magazinele participante.
„Pandemia i-a determinat pe români să se reorienteze către produse mai atractive din punct de vedere al raportului calitate-preț. Am resimțit acest trend și în FASHION HOUSE Outlet Centre, care, în ultimele luni, a continuat să-și consolideze poziția ca destinație de smart shopping. Finalizarea acestei etape de dezvoltare și, implicit, de deschidere a noi magazine demonstrează interesul nostru constant de a oferi vizitatorilor acces la brandurile pe care le iubesc, la prețuri cât mai accesibile”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului FASHION HOUSE.
Odată cu deschiderea FASHION HOUSE Outlet Centre Militari și a primei sale investiții din România, în decembrie 2008, Grupul a lansat și un nou concept de poziționare a centrelor de parcuri de retail de mari dimensiuni din Europa Centrală și de Est.
Spațiul total disponibil în magazinul FASHION HOUSE Outlet Centre Militari depășește acum 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine. Faza finală a proiectului va fi dezvăluită în 2021.
Printre mărcile prezente cu magazine în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără adidas, Puma, Sizeer, Otter, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Killtec sau Tom Tailor.
Grupul FASHION HOUSE va continua investițiile în România, urmând ca în primăvara anului 2021 să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, FASHION HOUSE Pallady (ieșirea A2 de pe autostradă) va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată.
***
Istoric FASHION HOUSE Group
FASHION HOUSE Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outlet-uri din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet.
Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet FASHION HOUSE de succes în Polonia, România și Rusia.
Primul centru outlet FASHION HOUSE s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 50.000 mp.
Un al cincilea centru outlet FASHION HOUSE este, în prezent, în curs de dezvoltare în București și urmează să fie deschis în 2021.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.
Text și foto: PR Oxygen