Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, anunță extinderea magazinului din Sibiu cu aproximativ 3.500 mp în urma unei investiții de 2,8 milioane de euro. Fondurile au fost alocate pentru construirea unei zone de Drive-In pentru materiale de construcții, dar și pentru extinderea suprafeței exterioare destinate produselor de grădinărit.
„Am luat decizia de a investi în extinderea magazinului nostru din Sibiu deoarece ne-am dorit să venim în întâmpinarea clienților noștri locali cu o zonă specială de tip Drive-In, așa cum avem în toate celelalte magazine din țară. De asemenea, odată cu crearea acestui spațiu, am mărit și suprafața exterioară destinată produselor de grădină, dar și o parte din departamentele din interiorul magazinului”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Potrivit afirmațiilor sale, în acest moment suprafața magazinului din Sibiu a ajuns la circa 15.500 mp, comparativ cu circa 12.000 cât avea în momentul inaugurării sale, în octombrie 2015. Locația din Sibiu este amplasată pe un teren de circa 38.700 mp şi este împărţită în patru zone distincte, precum toate locaţiile Hornbach din România. Astfel, pe o suprafaţă de circa 6.900 mp este situată zona de materiale de construcţii şi amenajări, în timp ce pe o suprafaţă de aproximativ 3.600 mp se regăseşte o zonă dedicată produselor de Grădină şi Zoo, iar Drive-In-ul este amplasat pe un areal de circa 5.000 mp.
Potrivit Directorului General al companiei, investiția de 2,8 milioane de euro a fost alocată atât achiziției de teren suplimentar de 5.500 mp, cât și construcției zonei de Drive-In. Odată cu aceste schimbări, investiția totală în magazinul din Sibiu se ridică la 14,8 milioane de euro.
„La fel ca şi celelalte magazine Hornbach, şi locaţia din Sibiu este partenerul ideal pentru proiecte Do-It-Yourself. Astfel, în noul magazin, sibienii pot găsi peste 50.000 de articole mereu pe stoc, alături de altele disponibile la comandă”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.
Reprezentantul companiei a subliniat că noua investiție a dus la creșterea sortimentului aflat acum în zona de Drive-In, cum este cazul gamelor de cherestea verde, uscată și rindeluită, grinzi lamelare, lemn și WPC pentru terasă, plăci de gips-carton, vată minerală, acoperișuri, canalizare, scări și materiale de construcții la sac (ciment, mortare, șape etc.).
De asemenea, în zona de grădină au fost adăugate noi sortimente de grătare, produse pentru irigații și ghivece. Mai mult de atât, în departamentul de sanitare au fost extinse categoriile de cabine de duș, mobilier de baie și instalații. De asemenea, a fost dublată suprafața de expunere pentru plăci ceramice, din dorința de a oferi clienților locali o gamă cât mai variată de produse. Alte zone ce cuprind acum un sortiment mai mare de produse sunt cele pentru parchet și accesorii, dar și cea pentru lemn de construcții.
“Extinderea magazinului Hornbach din Sibiu va avea un impact pozitiv și în business-ul companiei. Astfel, estimăm un avans cu aproximativ 15% al vânzărilor pentru grupele de lemn, plăci și prefabricate. De asemenea, pentru categoria de gresie și faianță mizăm pe un avans de circa 50% al vânzărilor”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.
Acces facil la servicii de calitate ridicată
Reprezentantul Hornbach România a punctat, de asemenea, că zona de Drive-In va fi un punct de interes pentru clienții locali, mai ales pentru cei interesați de achiziția de mărfuri voluminoase. Astfel, aceștia pot merge direct cu mașina în zona rafturilor din Drive-In. Aici pot găsi locuri de parcare special amenajate și pot cere sfaturi consultanților Hornbach. Odată alese produsele, le pot încărca rapid în mașină, direct de la raft, cu ajutorul lucrătorilor comerciali. La final, toate produsele sunt achitate la o singură casă, simplu și rapid. În Drive-In-ul Hornbach, clienții au acces la produse pentru acoperiş, cherestea, amenajare interioară, construcţii la roşu, sisteme de canalizare, materiale de construcții pentru grădină și mărfuri vrac.
Pe lângă avantajul achiziționării direct din Drive-In, clienții pot accesa și o gamă largă de servicii Hornbach. Unul dintre acestea este rezervare și ridicare din magazin. Clienții pot rezerva produsele rapid și simplu online. Ridicarea acestora este posibilă în doar 4 ore de la trimiterea rezervării sau la un alt termen de ridicare personalizat. De asemenea, prin serviciul de comandă online și plată în magazin, clienții pot face plata cumpărăturilor realizate online direct în locație. Cumpărare online, cu livrare în magazine este un alt serviciu ce vine în sprijinul clienților. Aceștia pot cumpăra articolele dorite comod de acasă, din magazinul online, și pot opta pentru livrarea în magazin.
Clienții pot alege și serviciile de transport, fie cele cu camionul sau mașini dotate cu macara, pentru mărfurile voluminoase, fie prin închirierea unei mașini sau a unei remorci direct de la Hornbach.
Odată cu achiziționarea produselor, clienții au și opțiunea de montaj profesionist oferit de Hornbach. Specialiștii companiei pot efectua lucrări de montaj în cel mai scurt timp, fiind oferită o garanție de 2 ani. Întreaga gamă de servicii de montaj este disponibilă pe: https://www.hornbach.ro/servicii/servicii-de-montaj/.
„Alte servicii care sunt de interes pentru clienții din magazinele noastre sunt cele de debitare lemn, mixare vopseluri, înrămări tablouri și croire de perdele”, a încheiat Mugurel-Horia Rusu, adăugând că toată gama de servicii este disponibilă în toate cele șase magazine din România.