Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, face o nouă investiție în extinderea rețelei de magazine proprii și deschide un showroom la Galați. Astfel, rețeaua ajunge la opt showroom-uri și investiții cumulate de aproximativ 600.000 de euro.
În 2020, Lensa.ro a intrat pe piața de optică din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova și Brașov. Iar anul acesta vizează deschiderea a noi magazine specializate în România, primul fiind cel de la Galați, se arată într-un comunicat emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
Magazinul de optică Lensa din Galați va fi inaugurat pe 28 ianuarie și este situat pe strada Brăilei 234, cartier Micro 18.
Două cabinete oftalmologice cu consultații gratuite și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact, sunt expuse pe rafturile noului magazin. În showroom-ul Lensa Galați, în perioada 28 ianuarie – 28 februarie, în limita stocului disponibil, prețurile vor fi reduse cu 10%.
“În 2021, ne vom extinde prezența fizică în mai multe orașe din România. Primul magazin Lensa.ro pe care îl inaugurăm anul acesta este showroom-ul Lensa Galați”, a declarat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
Investiția din Galați este în jur de 100.000 euro. Magazinul de optică expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya și Zeiss.
“Pandemia a adus foarte mulți români în fața calculatoarelor pentru o perioadă de timp mai mare decât în trecut, crescând riscul de afecțiuni oftalmologice și necesitatea de a face o verificare într-un magazin specializat. De aceea, prin noile showroom-uri pe care le deschidem oferim consultații de vedere gratuite, inclusiv în magazinul de optică de la Galați”, a adăugat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a doua perechi de ochelari, de distanță și de aproape).
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.
Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după opt ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.
Text și foto: PR@lensa.ro