Performanță prin training. Cine a implementat un astfel de proiect

Date:

Share post:

Programul „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution”,  (cod SMIS: 149873), co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, a ajuns la final. Toți cei 474 de angajați ai Brico Dépôt, participanți în cadrul proiectului, au obținut certificarea de competențe digitale.

Proiectul a avut ca obiectiv general îmbunătățirea nivelului de cunoștințe, competențe și aptitudini digitale ale angajaților care își desfășoară activitatea în sectorul „Lemn și mobilă”, sector economic cu potențial competitiv conform SNC (Strategia Națională de Competitivitate) și domeniilor de specializare inteligentă SNCDI (Strategia Națională̆ de Cercetare, Dezvoltare și Inovare). Valoarea totală a proiectului a fost de 1.634.033,92 lei, din care 49,99% (816.854,55 lei) a reprezentat finanțare nerambursabilă.

„Prin intermediul acestui program ne-am dorit să creștem competențele digitale ale colegilor noștri din magazine. Astăzi, tehnologia face parte din stilul nostru de viață și este dificil să ne imaginăm sectorul serviciilor (cel din care facem și noi parte) fără această componentă de importanță majoră. Dezvoltarea competențelor digitale reprezintă o oportunitate, atât pentru colegii participanți, cât și pentru clienții noștri, care vor beneficia de servicii de înaltă calitate”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

În cadrul proiectului au fost organizate șase programe de formare profesională continuă, la care au participat 474 de angajați ai Brico Dépôt  din toată țara, cu excepția celor din regiunea București-Ilfov.

Toți cei 474 de angajați au obținut la finalul programului certificarea de competențe digitale.

Despre Brico Dépôt România

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. În România, produsele și serviciile noastre sunt apreciate lunar de milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 33 de magazine din întreaga țară sau preferă să cumpere online. În Brico Dépôt România, credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, așadar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinței să devină accesibilă tuturor.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Textul a fost transmis pentru Infoanunț de către PR MSL Practice.

spot_img

Articole asemănătoare

Iată ce s-a descoperit la trecerea frontierei. Foto

Iată ce s-a descoperit la trecerea frontierei. Imaginile vorbesc de la sine și le vedem în articolul de azi.

Ce aduce Iepurașul de sărbătorile pascale ? Câteva idei … Foto

Ce aduce Iepurașul de sărbătorile pascale ? La această întrebare vom răspunde cu câteva sugestii de cadouri potrivite pentru fiecare dintre noi, mari și mici.

Premieră: expoziția „Puterea leului. Istoria banilor în România”. Cine, unde și când?

Premieră: expoziția „Puterea leului. Istoria banilor în România”. Cine, unde și când? La aceste trei întrebări răspundem în cele ce urmează.

Drumul spre noua ta casă începe azi la Salonul Imobiliar de la …

Drumul spre noua ta casă începe azi la Salonul Imobiliar de la ... Pentru a afla răspunsul la întrebare, citim materialul care urmează, azi, la Infoanunț.