Vacanțele naționale, mai ieftine cu până la 45% la Târgul de Turism al României.
Vacanțele în România sunt promovate într-un registru inovator la Târgul internațional de turism de la București, în perioada 20-23 februarie 2025.
În noul context Schengen pentru România, Bibi Touroperator mizează în continuare pe turismul național, o direcție pe care și-a asumat-o consecvent timp de 38 de ani.
Grupul Bibi unește și reunește în parteneriate durabile hotelieri, agenții de turism și turiști, pentru ca împreună să dea ORA EXACTĂ în TURISMUL ROMÂNESC.
Deschiderea Târgului de Turism al României marchează și lansarea unui eveniment special, de rebranding pentru Bibi Touroperator, o trecere la o nouă etapă de maturitate și o preluare de ștafetă care aduce o poziționare mai puternică și un nou vibe, modern pentru vacanțele autohtone.
Bibi Touroperator va fi prezent fizic la Romexpo printr-o suită de standuri SMART, reprezentând diversitatea în spațiu și timp a României turistice.
Programul “Înscrieri Timpurii”
Pentru turiști este o bună ocazie de a rezerva vacanțele din perioada următoare, prin programul “Înscrieri Timpurii” cu reduceri consistente care ajung până la -45% din valoarea pachetului standard. Totodată turiștii pot câștiga vouchere valorice prin participarea la concursuile organizate cu acest prilej.
Printre tendințele anului 2025 se remarcă dorința turiștilor pentru experiențe autentice în acord cu natura și comunitățile locale. Sunt interesați de festivaluri, gastronomie și tradiții populare. Cei tineri sunt în căutare de activități în natură, turism sustenabil și de aventură.
BIBI CampFest este un festival dedicat familiilor, aflat deja la a 4-a ediție. Acesta se va desfășura în minivacanța de Rusalii, în perioada 06-09.06.2025, în Munții Buzăului. Cei 1500 de participanti au șansa de a evada în natură și de a experimenta 15 ateliere de activități outdoor premium atât pentru cei mari, cât mai ales pentru cei mici.
Pe perioada târgului, turiștii beneficiază de reduceri care ajung la -45% din tariful standard, un pachet complet putând fi achiziționat cu 310 lei reducere față de prețul standard de 690 lei, respectiv cu numai 380 de lei pentru un adult. Prețul de ofertă pentru copii este de 190 lei pentru un copil 6-14 ani (reducere 150 lei față de prețul standard de 340 lei) și 85 lei pentru un copil de 2-5 ani (reducere de 65 lei față de prețul standard de 150 lei). Reducerile sunt valabile doar pe perioada de desfășurare a Târgului de Turism.
Începând din acest an, departamentul Adventure, lansează “BIBI Kids Camp”, un eveniment pentru cei mai mici exploratori, cu vârste cuprinse între 8 si 12 ani. Cele două sesiuni se vor desfășura la sfârșitul lunii iunie și august în același loc îndrăgit din Munții Buzăului, Vibe Camp.
Una dintre cele mai tentante destinații de vacanță pentru 2025 este…
Delta Dunării rămâne una dintre cele mai tentante destinații de vacanță pentru 2025, datorită ofertelor generoase care cuprind pachete de servicii complete, de la cazare și masă, până la transport pe apă și excursii opționale pentru birdwatching sau pescuit recreativ. În plus, plajele sălbatice din Sfântu Gheorghe și Sulina atrag numeroși vizitatori, numărul turiștilor în primele 11 luni din 2024 fiind cu 29,2% mai mare decât perioada similară din 2023, conform Institului Național de Statistică.
Tarifele pentru Deltă, în prima săptămână din vacanța de vară, pornesc de la 406 lei de persoană/3 nopți, fără servicii de masă la o pensiune de 3* din Sulina și ajung la 1077 lei/persoană/3 nopți cu mic dejun și 15% reducere până la sfârșitul lunii aprilie, la un hotel de 5* din Crișan.
În topul destinațiilor de vacanță preferate…
Riviera Românească se menține în topul destinațiilor de vacanță preferate, ofertele pentru prima lună de sezon estival plecând de la 182 lei/persoană pentru 5 nopți de cazare, fără servicii de masă, la un hotel de 2* din Eforie Nord și pot ajunge la 3264 lei/persoană/5 nopți de cazare cu servicii all inclusive și reducere de 38% până la sfârșitul lunii martie, pentru un hotel de 5* din Mamaia.
Hotelurile all inclusive cu servicii complete de cazare, masă și divertisment devin din ce în ce mai atractive, numărul acestora crescând la 54 de unități în 2025, față de 51 în 2024, cu 12583 de camere, în hoteluri de 3,4 și 5 stele. Cele mai căutate stațiuni rămân Mamaia, Eforie Nord, Neptun-Olimp și Venus, cu o pondere de 65% din totalul rezervărilor.
Iar pentru zona de munte
Pentru zona de munte, în perioada Sărbătorilor Pascale, ofertele încep de la 527 lei/persoană pentru un sejur de 3 nopți cu mic dejun în Predeal și ajung la 1884 lei/persoană pentru un sejur de 3 nopți în Sinaia, cu demipensiune, meniu tradițional și program artistic live. Cele mai căutate stațiuni sunt cele de pe Valea Prahovei și Poiana Brașov.
În ceea ce privește segmentul balneo, tot pentru perioada Sărbătorilor Pascale tarifele pleacă de la 395 lei/persoană pentru 3 nopți de cazare cu mic dejun inclus în Călimănești Căciulata și ajung până la 2530 lei/persoană/3 nopți, cu demipensiune, prânz tradițional de Paște, selecție de băuturi și program artistic pentru un hotel de 5* din Băile Felix. Cele mai solicitate stațiuni pentru acest segment rămân Băile Felix, Călimănești – Căciulata, Băile Herculane și Băile Tușnad, cu peste 60% din totalul rezervărilor.
Important!
„Evenimentele profesioniste de branding si repozitionare sunt rare în turismul românesc. Cu atât mai curajos dar necesar este pentru BIBI Group să își asume trecerea la o nouă etapă de maturitate. Fluturașul jucăuș care ne-a inspirat vacanțele începând din 2007 s-a transformat anul acesta cu ajutorul a două firme de marcă, Mercury Research și Tomorrow Branding, într-un nou simbol, viu și concentrat, adaptat pentru călătoria următoarei decade.
Vacanțele în România au evoluat extraordinar în ultimii ani, stațiuni modernizate, plaje lărgite, noi autostrăzi și aeroporturi se construiesc în mare viteză, se coagulează organizații de management al destinațiilor, se nasc festivaluri și târguri de Crăciun și de Paște cu zeci și sute de mii de participanți. România este remarcată pe plan internațional, suntem în Schengen.
Era momentul să ne întindem și noi, echipa Bibi, din nou aripile după ce pandemia a frânt zborul turismului mondial pentru 5 ani. Privim optimiști spre viitor, alături de partenerii care au încredere în noi… de o viață!
Bibi unește și reunește inimile care bat pentru turismul românesc”, declară Adrian Voican, președinte și fondator al grupului
————————————–
Despre BIBI Touroperator
BIBI Touroperator, membru BIBI Group4Travel, este unul dintre cei mai importanți touroperatori pe piața locală de turism, specializat pentru România, cu o cifră de afaceri a grupului de peste 13 milioane euro. De numele BIBI se leagă implementarea pentru prima dată în România a conceptului “Înscrieri Timpurii”. Bibi este un brand românesc creat cu 38 de ani în urmă, cu activități în domeniile turism și HORECA.
Text și foto: PR BIBI Touroperator