Black Friday sau Ziua Reducerilor Masive crează o adevărată nebunie în întreaga lume, iar companiile din Republica Moldova fac cu bine fata acestei provocari. Pentru prima dată, Black Friday a fost marcat în țara noastră acum câțiva ani, iar numarul antreprenorilor care anunță reduceri în această zi creste din ce în ce mai mult.
Ziua de Black Friday debutează, în general, de la primele ore ale dimineţii, când magazinele devin adevărate temple pentru clienţii care aşteaptă în faţa lor chiar şi câteva ore. Comercianţii invită oamenii să le treacă pragul, anunţându-i de ofertele disponibile cu mult timp înainte ca vinerea reducerilor să înceapă. În toată acestă perioadă, clienţii sunt informaţi prin reclame de produsele puse la vânzare şi li se oferă cupoane sau tichete de reducere.
Cu toate acestea in ultima perioadă, Black Friday se desfăşoară, din ce în ce mai des, în domeniul virtual. Cei care doresc să profite de reduceri, îşi comandă cele necesare pe internet, pentru a nu mai fi nevoiţi să aştepte în faţa magazinelor. Pentru a răspunde nevoilor clienţilor, marile magazine îşi organizează activitatea pe site-uri şi reţele de socializare online.
Anul acesta, producătorii din țara noastră își vor prezenta ofertele “fierbinți intr-un centru comercial unde va avea loc expoziția “Republica Moldova Prezintă”, care va reuni peste 70 de procucători moldoveni. Aceștia își vor prezenta produsele autohtone și promoțiile speciale de Black Fiday.
Ion Panfil
Foto: Pixabay