Holcim România a dat startul, în luna septembrie, celei de-a cincea ediții a campaniei interne „Zilele Securității și Sănătății în Muncă” (cunoscută sub titulatura de “Zilele SSM”).
Ediția din acest an se desfășoară diferit, având în vedere noul context pandemic, dar și măsurile suplimentare de protecție implementate de Holcim România, se arată într-un anunț informativ emis spre difuzare mass-media. Aceasta include atât activități specifice organizate în punctele de lucru, cât și inițiative 100% online, precum întâlniri cu specialiști pe subiecte legate de nutriție echilibrată, păstrarea imunității și prevenirea virozelor, managementul stresului, cursuri teoretice de prim ajutor, sesiuni virtuale de exerciții fizice.
Zilele SSM 2020 se axează pe bunele practici care se pot prelua din cadrul Grupului LafargeHolcim pentru a crea un mediu de lucru mai sigur și mai sănătos. Mai precis, este vorba despre exemple de inițiative de îmbunătățire a siguranței locurilor de muncă, din care se poate învăța și care pot fi implementate în Holcim România, transmite PR Chapter 4 Communications Romania.
“Este o bucurie că, și în acest an cu totul diferit, organizăm Zilele SSM – o inițiativă pentru toți angajații grupului de companii Holcim România. Dedicăm două săptămâni de mobilizare extraordinară, în luna septembrie, securității și sănătății noastre pentru că obiectivul cel mai important pentru noi este ZERO accidente. Preluarea bunelor practici colectate din grup sau chiar din activitatea locală și replicarea lor acolo unde este posibil, la locul nostru de muncă, ne ajută să îmbunătățim performanța în ceea ce privește Securitatea și Sănătatea în Muncă.”, a declarat Horia Adrian – CEO Holcim România & Market Head Emerging Europe.
Pe parcursul celor două săptămâni, în operațiuni se organizează diverse activități cu participarea directă a angajaților și contractorilor, ca de exemplu: instruiri pentru utilizarea corectă a stingătoarelor, exerciții pentru verificarea capacității de răspuns în situații de urgență și evaluări de riscuri în echipă. Activitățile s-au derulat în grupuri restrânse de oameni, cu menținerea distanței și purtarea măștii de protecție, conform măsurilor de siguranță specifice noului normal, în contextul pandemiei de COVID-19, menționează aceeași sursă media.
Prin prisma combinației inedite de activități online cu acțiuni offline, campania “Zilele SSM” vizează participarea tuturor celor aproximativ 1.600 de angajați ai grupului de companii Holcim România.
Istoric Holcim România
Holcim (România) S.A. activează de peste 20 de ani în sectorul materialelor de construcții din România. Compania deţine 2 fabrici de ciment în Câmpulung şi Aleșd, o staţie de măcinare, 17 staţii ecologice de betoane, 3 staţii de agregate, 2 staţii de lianţi speciali şi 3 terminale de ciment în Bucureşti, Turda și Roman. Holcim are aproximativ 800 angajați în România. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi website-ul companiei, și paginile de Facebook și LinkedIn dedicate.
Holcim România este membră a grupului LafargeHolcim, care s-a născut în urma fuziunii între egali dintre Lafarge și Holcim în 2015. Având peste 180 de ani de experiență combinată, Grupul rezultat în urma fuziunii își propune să intre într-o nouă eră de tehnologii și inovații de vârf în industria materialelor de construcții, pentru a face față provocărilor secolului 21.
Grupul de companii sub umbrela Holcim România la nivel local include Somaco Grup Prefabricate (elemente prefabricate și BCA), Geocycle România (pre-tratarea deșeurilor) și StartCasa (amenajări interioare).
Text și foto: PR Chapter 4 Communications Romania