Industria globală a expozițiilor rulează venituri de 96 miliarde euro. Peste 680.000 de oameni activează în acest domeniu

Date:

Share post:

Pentru al treilea an consecutiv, pe 6 iunie este celebrată Ziua internațională a expozițiilor. Evenimentul are drept scop atragerea atenției asupra importanței industriei expoziționale din întreaga lume, pentru a demonstra impactul pozitiv al acesteia asupra afacerilor, inovațiilor și investițiilor.

Datele Asociației Globale a Industriei Expoziționale (UFI) indică faptul că, pe glob, an de an se desfășoară aproximativ 31.000 de expoziții, la care participă 4.4 milioane de expozanți și peste 260 de milioane de vizitatori. În fiecare an, expozanții și vizitatorii cheltuiesc aproximativ 96 de miliarde de euro pentru astfel de evenimente, transformându-le într-o industrie globală importantă. În industria expozițională sunt angajați peste 680 de mii de oameni.

În 2017 numărul de spații expoziționale în lume (cu o suprafață de cel puțin 5 mii de metri pătrați) a fost de 1.212, cu o suprafață totală de 34,8 milioane de metri pătrați.

În contextul schimbării priorităților economice, importanța industriei expoziționale este și mai mare. Reprezentând, promovând și sprijinind comerțul și ideile noi, expozițiile accelerează calea afacerilor spre prosperitate și succes.

Avantajele și valorile industriei expoziționale pentru dezvoltarea economiei și societății:

  • Expozițiile – o metodă rațională și eficientă de a dezvolta afaceri;
  • Expozițiile reprezintă un instrument eficient de marketing de bunuri și servicii, în special pentru întreprinderile mici și mijlocii. Ele creează posibilități maxime de a aduna un număr mare de persoane într-un singur loc, într-un interval de timp limitat, pentru a încheia un număr mare de contracte și a stabili legături de afaceri;
  • Expozițiile sunt un instrument “față în față”, caracteristica principală fiind factorul uman unic;
  • Expozițiile sunt un instrument eficient pentru crearea unui sentiment de satisfacție și loialitate al clientului față de brand;
  • Expozițiile promovează schimbul de cunoștințe și cooperare, generând idei și proiecte noi. Acest lucru poate schimba situația și tendințele într-o anumită ramură a industriei;
  • Expozițiile contribuie la dezvoltarea unor noi industrii;
  • Expozițiile sprijină dezvoltarea comerțului și reprezintă un instrument de internaționalizare;
  • Expozițiile contribuie la sporirea avantajelor concurențiale ale țărilor, creează și consolidează branduri naționale;
  • Expozițiile susțin creșterea economică și oferă beneficii sociale și economice tangibile;
  • Expozițiile contribuie la creșterea productivității muncii, la crearea de noi locuri de muncă, la stimularea dezvoltării economice și a dezvoltării infrastructurii la nivel regional și național;
  • Expozițiile contribuie la școlarizarea și dezvoltarea profesională în comunitățile locale, atrăgând talente, păstrând forța de muncă și oferind oportunități de carieră;
  • Expozițiile pot fi un instrument de atragere a investițiilor în țară.

Autor:Ion Panfil

Sursă text și foto: MOLDEXPO

 

 

spot_img

Articole asemănătoare

Atenție: O linie a căilor ferate din România este închisă 3 zile

Atenție: O linie a căilor ferate din România este închisă 3 zile. Despre ce este vorba mai exact în articolul care urmează azi, la Infoanunț.

Cadouri de la iepuraș de Paștele catolic! O listă inspirată

Cadouri de la iepuraș de Paștele catolic! Paștele este o perioada a reinnoirii si a sperantei si, totodata, momentul ideal pentru a face daruri inspirate, care sa aduca bucurie, sanatate si stare de bine.

Exclusiv: Un anunț gratuit pentru a crește activitatea… Unde? Cine?

Exclusiv: Un anunț gratuit pentru a crește activitatea... Unde? Cine? La aceste întrebări vom răspunde în cele ce urmează. 

Care este termenul limită de prezentare a Declarației cu privire la impozitul pe venit

Care este termenul limită de prezentare a Declarației cu privire la impozitul pe venit, pentru persoanele fizice din Republica Moldova.