Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) organizează, în perioada decembrie 2019 – ianuarie 2020, sesiuni de asistență a contribuabililor și a reprezentanților acestora, în cadrul cărora vor fi prezentate constatări selectate ca urmare a inspecțiilor fiscale desfășurate, se arată într-un anunț informativ emis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
Principalele constatări, rezultate din acțiunile de control realizate la contribuabilii persoane juridice, vizează modalitățile de calcul al rezultatului fiscal, al impozitului pe veniturile din investiții sau aspecte referitoare la taxa pe valoarea adăugată, cum ar fi înregistrarea în scopuri de TVA, evidența operațiunilor, sfera de aplicare și limitările speciale ale dreptului de deducere.
La întâlniri vor participa specialiști din cadrul structurilor de asistență contribuabili și ai structurilor de inspecție fiscală, care vor prezenta situații concrete identificate, precum și modalitatea de remediere a deficiențelor constatate, după cum transmite Serviciul comunicare, relații publice și mass media ANAF.
Lista întâlnirilor organizate de ANAF este publicată pe pagina de internet a instituției, la rubrica INFO Publice / Servicii oferite de ANAF.
Informaţii suplimentare se pot obţine utilizând Formularul de contact disponibil pe pagina de Internet www.anaf.ro şi telefonic, prin contactarea Serviciului de asistenţă telefonică a contribuabililor – Call-center, la numărul de telefon 031.403.91.60, menționează aceași sursă media.
Foto: Arhiva Info Anunț