Brandul internațional de modă ZARA pregătește cel mai recent concept global de magazin, în premieră în Constanța, în City Park Mall.
Brandul va introduce noua imagine de magazin, care va propune clienților o experiență inovativă de shopping, concentrându-se pe cele mai noi colecții prezentate într-un cadru ambiental mult mai rafinat și sustenabil.
Magazinul ZARA din City Park Mall se va bucura de o extindere pe două niveluri, iar designul aparține echipei proprii de arhitecți, se arată într-un comunicat transmis spre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
Mobilierul va adăuga forme organice și culori neutre care vor spori identitatea reînnoită, cu elemente de decor interior din lemn și piatră, iluminatul jucând un rol major. Intrarea principală a magazinului va fi decorată cu vitrine care funcționează în armonie cu interiorul magazinului și va oferi clienților o vedere neobstrucționată a celor mai noi colecții pentru cele trei secțiuni (Women, Men, Kids).
Sustenabilitatea este parte incorporată din strategia ZARA, iar noul concept va reflecta această direcție prin diminuarea efectelor activității de zi cu zi din magazin prin intermediul tehnologiei – sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, consum de apă cu temporizator etc. În plus, brandul comercializează articole Join Life din materiale biodegradabile, precum Modal, Tencel, Lyocel, bumbac bio, cașmir, in, iută, utilizând procese de fabricare cu un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător. ZARA reciclează selectiv deșeurile și oferă clienților opțiunea de a dona articole de îmbrăcăminte în containerele Take Back instalate în magazin, program prin intermediul căruia au fost colectate și reciclate peste 30 de tone de textile numai în 2021, alături de Societatea Națională de Cruce Roșie Sector 6.
Măsuri sporite de protecție în City Park Mall pentru #shoppingînsiguranță
City Park Mall controlează traficul respectând recomandările autorităților și asigură distanțarea socială de minimum 2 metri, pentru un shopping responsabil și în siguranță. Aerul din centrul comercial este filtrat și schimbat o dată la trei ore, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor. Conform măsurilor anunțate de autorități, accesul în centrul comercial (galerie comercială, magazine, food-court, cinematograf, săli de jocuri, terasă, hipermarket) se face exclusiv pe baza certificatului verde.
Text și foto: PR gmp