Câți ieșeni vor scăpa de rable …

Date:

Share post:

­­­Peste 1.000 de ieșeni vor scăpa de rable, respectiv mașinile vechi, și vor primi câte 3.000 de lei fiecare.

Concret, începând de marți, 3 octombrie 2023, persoanele fizice care s-au înscris în Programul privind casarea autovehiculelor uzate (Rabla Local) și se regăsesc în lista transmisă de Administrația Fondului pentru Mediu vor lua la cunoștință și pune în aplicare procedura internă a Primăriei Municipiului Iași.

Vor fi eliminate din circulație … de autoturisme

Prin intermediul Programului Rabla Local vor fi eliminate din circulație 1.042 de autoturisme poluante din Municipiul Iași, mai vechi de 15 ani și cu norma de poluare Euro 3 şi / sau inferioară, iar proprietarii acestora vor primi câte 3.000 de lei. La nivel național numărul beneficiarilor acestui program este de circa 30.000.

Cei 1.042 de beneficiari din Municipiul Iași vor fi anunțați prin e-mail de faptul că au fost declarați admiși de către Administrația Fondului pentru Mediu.

Când pot fi depuse cererile de finanțare

În perioada 4 octombrie a.c., ora 8.30 – 7 noiembrie 2023, ora 16.00, beneficiarii pot depune cererile de finanțare și documentația aferentă prin:

  • online: www.primaria-iasi.ro / Administrație locală digitală / ePortal – Portal servicii electronice;
  • e-mail: informatii@primaria-iasi.ro;
  • personal la Registratură – Centrul de Informații pentru Cetățeni;
  • scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

După depunerea documentelor beneficiarii acceptați vor fi invitați la sediul Primăriei Municipiului Iași pentru încheierea contractelor de finanțare.

ATENȚIE!

Doar după încheierea contractelor de finanțare beneficiarii vor casa autovehiculele și le vor radia din circulație.

Transmiterea adeverinței de dezmembrare și dovada radierii din circulație se va face de către beneficiar în termen de 30 zile de la încheierea contractului.

Plata stimulentului de 3.000 de lei se va face în termen de 30 zile de la transmiterea adeverinței de dezmembrare și a dovezii radierii din circulație.

Procedura internă a Primăriei Municipiului Iași, lista documentelor necesare și modelele cererilor sunt disponibile pe pagina de internet oficială: https://tinyurl.com/35wekpv7.

Pentru informații suplimentare cetățenii sunt rugați să contacteze municipalitatea la numărul de telefon 0232.267.582, interior 172 și 182!

Informațiile ne-au fost oferite de Biroul de Presă al Primăriei Municipiului Iași.

Foto: Facebook

spot_img

Articole asemănătoare

Semimaraton Iași 2024, ediție record. Inimile alergătorilor au bătut de peste … mii de ori pentru copiii aflați în dificultate

Semimaraton Iași 2024, ediție record. Inimile alergătorilor au bătut de peste ... mii de ori pentru copiii aflați în dificultate.

Coffee Summit, primul eveniment de profil organizat la Iași…

Coffee Summit, primul eveniment de profil organizat la Iași... Mai multe amănunte în cele ce urmează, azi, la Infoanunț.

Cum ar fi să trăim o stare de bine permanentă ? O soluție …

Cum ar fi să trăim o stare de bine permanentă ? O soluție ... Sunteți invitați sâmbăta 27 APRILIE...

Una dintre cele mai importante competiții de bridge din Europa are loc la … Foto

Una dintre cele mai importante competitii de bridge din Europa are loc la .... Pentru a afla unde citim în continuare informațiile de azi, la Infoanunț.