miercuri, octombrie 5, 2022
spot_img
AcasăINFO ACTUALITATEClienții E-Distribuție pot urmări online procesul de racordare la rețea

Clienții E-Distribuție pot urmări online procesul de racordare la rețea

Companiile E-Distribuție au implementat pe website-ul www.e-distributie.com funcționalități noi, care dau posibilitatea clienților să urmărească online, în timp real, procesul de racordare la rețeaua de energie electrică.

”Racordarea la rețea este unul dintre cele mai complexe procese ce țin de distribuția energiei electrice, cu prevederi legale și reglementări stricte. Acest lucru este resimțit atât de către clienți, cât și de către distribuitori. Pentru a ușura accesul la informație și a facilita interacțiunea cu clienții noștri, am dezvoltat serviciul online dedicat racordării la rețea, cu ajutorul căruia utilizatorii website-ului pot depune online documente necesare, pot vedea, într-un mod dinamic, încă de la deschiderea unei cereri toate etapele pe care le mai au de parcurs și cât durează acestea, potrivit reglementărilor în vigoare, precum și cine va efectua diversele activități necesare. Este un mod eficient și mai rapid de a gestiona un proces dificil”, a declarat Gino Celentano, director general al companiilor E-Distribuție.

Îmbunătățirile aduse serviciilor disponible pe web-site permit utilizatorilor care accesează www.e-distributie.com să inițieze și să gestioneze online cererea de racordare. La rândul ei, cea mai complexă funcționalitate permite urmărirea procesului de racordare pe platforma digitală, din momentul în care clientul depune cererea de racordare, în zona Contul meu, până la încheierea contractelor de  furnizare/distribuție și punerea sub tensiune a instalației de racordare, se arată într-un anunț informativ al Biroului de comunicare.

Cu o abordare centrată pe nevoile clienților, companiile E-Distribuție deschid astfel încă un canal prin intermediul căruia aceștia pot încărca documentele aferente cererii de racordare și pot afla informații privind evoluția cererii lor, un serviciu online transparent, disponibil 24 din 24 de ore. Principalele beneficii sunt o experiență digitală mai plăcută pentru clienți, datorită interfeței mai prietenoase, creșterea vitezei cu care clienții primesc răspuns de-a lungul complicatului proces de racordare, scurtarea timpilor de procesare și disponibilitatea permanentă a platformei.

În același timp, interfața din zona Contul meu permite o accesare mai ușoară a tuturor serviciilor online cu care utilizatorii erau deja obișnuiți, precum cele legate de Avizul de amplasament, Informații POD (despre locul de consum), Informații despre consum, Istoric citiri, Sesizări sau Servicii online legate de Contract, după cum menționează aceeași sursă media.

Aceasta este prima etapă din regândirea arhitecturii și funcționalităților din zona privată a website-ului www.e-distributie.com; ea va fi urmată de lansarea de servicii și funcționalități noi, astfel încât clienții să fie informați în timp util și în cel mai facil mod despre aspectele legate de distribuția energiei electrice la locul lor de consum.

Clienții din zonele de responsabilitate a E-Distribuție Muntenia (județele București, Ilfov și Giurgiu), E-Distribuție Banat (județele Arad, Timiș, Caraș-Severin, Hunedoara), E-Distribuție Dobrogea (județele Constanța, Tulcea, Ialomița, Călărași) sunt sfătuiți să folosească noul site și să ne transmită opiniile lor despre elementele pe care le consideră utile și cele care pot fi îmbunătățite, la adresa digitalromania@enel.com.

Istoric 

Enel este o companie energetică multinațională, unul dintre liderii integrați pe piețele globale de electricitate, gaze naturale și energii din surse regenerabile. Enel este una dintre cele mai mari companii de utilități din Europa după capitalizarea de piață și una dintre primele companii de electricitate de pe continent în ceea ce privește capacitatea instalată și EBITDA raportat. Grupul Enel activează în peste 30 de țări din lume, având o capacitate instalată netă de producție de energie de circa 90 GW. Enel distribuie electricitate printr-o rețea de peste 2,2 milioane de kilometri, are circa 73 de milioane de clienți casnici și companii în toată lumea, care reprezintă cea mai mare bază de clienți comparativ cu firmele europene din domeniu. Divizia de energii regenerabile Enel Green Power operează unități de producție cu o capacitate instalată de 43 GW din surse eoliene, solare, geo-termale și hidro în Europa, cele două Americi, Africa, Asia și Australia.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, dar și al producției de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piața din România din 2005. Enel are aproximativ 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienți. Companiile E-Distribuție operează rețele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București) Banat și Dobrogea, acoperind o treime din piața locală de distribuție, și dezvoltă un program de investiții pentru îmbunătățirea calității serviciilor, a siguranței și performanței rețelelor și implementarea pe plan local a standardelor de mediu ale grupului Enel.

Foto: Biroul de presă E-Distribuție

RECOMANDARE
- Advertisment -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE