NEPI Rockcastle anunță campania Donează pentru poporul ucrainean, desfășurată prin intermediul aplicației SPOT.
NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, anunță campania “Donează pentru poporul ucrainean”, care se desfășoară prin intermediul aplicației mobile de loialitate SPOT, a companiei. Astfel, grupul se angajează să doneze suma de 75.000 euro organizației umanitare Crucea Roșie Română, pentru achiziționarea produselor necesare în sprijinirea civililor afectați de conflictul armat din Ucraina.
Clienții care folosesc aplicația mobilă SPOT pot dona puncte de loialitate accesând secțiunea nou creată, “Donează pentru poporul ucrainean”, fiind apoi redirecționați către pagina de donație. Utilizatorii SPOT pot alege numărul de puncte pe care doresc să le doneze, acestea fiind ulterior convertite financiar de NEPI Rockcastle, cu o paritate de unu la unu: 100 de puncte, 100 lei; 200 de puncte, 200 lei etc.
Campania NEPI Rockcastle, “Donează pentru poporul ucrainean”, se va desfășura până la strângerea sumei de 75.000 euro. Reprezentanții NEPI Rockcastle estimează că până la începutul lunii aprilie, campania își va atinge obiectivul, după cum se arată în comunicatul informati emis spfre difuzare redacției INFO ANUNȚ.
„NEPI Rockcastle este alături de poporul ucrainean. Gândurile și eforturile noastre se îndreaptă acum către familiile afectate de acest conflict. Vom sprijini în continuare cauza lor prin colaborări strânse cu organizații umanitare, cum este Crucea Roșie Română. În aceste vremuri, societatea civilă, alături de companii, oameni de pretutindeni și autorități dovedesc generozitate nemărginită, empatie și leadership real. Vom continua să ne mobilizăm resursele pentru a veni în ajutorul oamenilor care au nevoie de noi”, a declarat Rüdiger Dany, CEO, NEPI Rockcastle.
“Prin demersurile noastre, ne dorim să ajutăm și să protejăm populația civilă ucraineană care ajunge în România, dar mai ales oamenii care se află în Ucraina. Tot sprijinul pe care îl primim de la companii este necesar și foarte apreciat. Cred că solidaritatea pe care am observat-o în aceste vremuri este uimitoare și reprezintă o speranță pentru toate națiunile. Mulțumim NEPI Rockcastle pentru că ni s-a alăturat în demersul nostru de-a face fapte bune”, a spus Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.
În campania de strângere de fonduri, care se desfășoară prin aplicația mobilă SPOT, sunt implicate 18 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, în România.
Istoric NEPI Rockcastle
NEPI Rockcastle este principalul investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est. Grupul deține un portofoliu remarcabil de proprietăți cu poziție cheie în România, Polonia, Slovacia, Croația, Bulgaria, Ungaria, Cehia, Serbia și Lituania, și continuă dezvoltarea printr-un program de expansiune în regiune. Cu 52 de proprietăți, peste 400 de angajați în cele nouă piețe, și abilitățile de gestionare geografice diverse, NEPI Rockcastle urmărește în mod eficient oportunitățile imobiliare din CEE, beneficiind de un avantaj strategic în achiziționarea, dezvoltarea și gestionarea proprietăților.
În România, compania deține 20 de centre comerciale și 7 strip mall-uri, în cele mai importante orașe din țară, dintre care amintim București (Mega Mall, Promenada Mall), Sibiu (Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu), Timișoara (Shopping City Timișoara), Constanța (City Park Mall Constanta), Ploiești (Ploiești Shopping City).
Pentru a-și consolida pe piață, poziția de lider în industria de retail real estate, din 2021, compania a devenit și membru European Council of Shopping Places (ECSP) și U.S. Green Building Council (USGBC).
Mai multe informații despre Nepi Rockcastle pe www.nepirockcastle.com sau LinkedIn.
…și despre SPOT
În 2021, NEPI Rockcastle anunța în premieră pe piața locală dezvoltarea și implementarea aplicației mobile de loialitate SPOT. Aplicația permite clienților utilizarea beneficiilor acumulate în oricare dintre cele 18 centre comerciale din România, în mod personalizat, în funcție de preferințele de cumpărături.
Aplicația, unică în piața de retail din România, dar și în Europa, își propune să ofere clienților acces la beneficii în centrele comerciale din portofoliul grupului la nivel local și european. România este prima țară în care compania a lansat aplicația mobilă, urmând ca în viitorul apropiat SPOT să fie implementat și în restul celor 8 piețe în care compania activează.
Text și foto: GMP PR