Fiecare al patrulea șomer și-a găsit un loc de muncă în primul trimestru din 2022

Date:

Share post:

Între al patrulea trimestru din 2021 și primul trimestru din 2022, 3,6 milioane de șomeri din UE (25,2% din totalul șomerilor în al patrulea trimestru din 2021) și-au găsit un loc de muncă. În această perioadă, 7,2 milioane (51,3%) au rămas șomeri, iar 3,3 milioane de șomeri (23,6%) au părăsit forța de muncă (au trecut în inactivitate economică).

Dintre toți cei care aveau un loc de muncă în trimestrul al patrulea din 2021, 2,3 milioane (1,2%) au devenit șomeri în primul trimestru din 2022, iar 4,7 milioane (2,4%) au trecut în afara forței de muncă.

Dintre cei numărați ca fiind în afara forței de muncă în al patrulea trimestru din 2021, 5,4 milioane (4,5%) au trecut la un loc de muncă în primul trimestru din 2022, iar 3,8 milioane (3,2%) au trecut la șomaj.

Aceste informații provin din datele publicate recent cu privire la fluxurile de pe piața forței de muncă, în primul trimestru al anului 2022, potrivit Statistics Explained.

Foto: pixabay

 

spot_img

Articole asemănătoare

”Pastila” Zilei: Calea spre fericire este presărată cu miracole

”Pastila” Zilei: Calea spre fericire este presărată cu miracole. Calea spre fericire este presărată cu iubire. Iar aceasta este de mai multe feluri...

Atenție! Avertizare mesaje false în numele ANAF

Atenție! Avertizare mesaje false în numele ANAF. Agenția Națională de Administrare Fiscală informează contribuabilii cu privire la reapariția unor mesaje false transmise în numele instituției, utilizând adresa de e-mail stefania.neagu@anaf.re.

Concurs de comercializare a bunurilor confiscate pentru data de…la Chișinău

Concurs de comercializare a bunurilor confiscate pentru data de...la Chișinău. Serviciul Fiscal de Stat (SFS) al Republicii Moldova anunță

Noi modificări legislative în domeniul protecției consumatorilor. Dobânzi limitate și noi drepturi pentru consumatori

Noi modificări legislative în domeniul protecției consumatorilor. Dobânzi limitate și noi drepturi pentru consumatori.