În cadrul Târgului Online de Turism din luna noiembrie, IRI Travel, unul dintre cei mai cunoscuți touroperatori din România, a analizat evoluția vânzărilor pentru destinațiile sale principale.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, rezultatele înregistrează creșteri remarcabile: Bulgaria: +59%, Grecia: +95%, România: +71%, Turcia: +91%. Totalul vânzărilor pentru luna noiembrie a înregistrat o creștere de 60% față de 2022.
Iată care sunt stațiunile și regiunile care au înregistrat cele mai mari creșteri:
Nisipurile de Aur: +98%
Sunny Beach: +105%
Halkidiki: +110%
Thassos: +122%
Mamaia: +105%
Jupiter: +97%
Kusadasi: +92%
Cele mai căutate stațiuni de pe litoralul bulgăresc sunt Nisipurile de Aur, Sunny Beach și Albena, iar de pe litoralul românesc, Mamaia, Jupiter și Olimp. În cazul Greciei, topul este condus de Halkidiki, Thasos și Riviera Olimpului, iar în al Turciei, de Kușadasi, Antalya și Bodrum.
”Observăm că turiștii continuă să își rezerve vacanțele cu anticipație pentru a beneficia de reduceri substanțiale (Black Friday, early booking, reducerile practicate la târg). Căutările se axează pe ofertele cu discounturi mari și avansuri de plată cât mai mici.
Târgul nostru online s-a încheiat cu rezultate foarte bune, dar ofertele Early Booking continuă să fie valabile. Românii doresc să călătorească și au recăpătat încrederea în ofertele Early Booking. La ora actuală, avem o predictibilitate mult mai mare decât anul precedent”, declară Lucian Bădîrcea, CEO IRI Travel.
Majoritatea ofertelor Early Booking implică o plată inițială de doar 10%. Al doilea avans se efectuează la încheierea perioadei Early Booking, variind între 10-20%, în funcție de destinație. Diferența se achită cu 21-30 de zile înainte de plecarea în vacanță. Ofertele Early Booking au praguri distincte, cu cele mai mari reduceri aplicate până pe 31 decembrie 2023, variind între 20-30%. Majoritatea ofertelor de târg și de Black Friday au avut condiții de plată mai stricte care au presupus avansuri de 30 – 50% sau chiar cu plata integrală. Până la 30 noiembrie, IRI Travel încă mai are valabile oferte cu reduceri de Black Friday.
Despre IRI TRAVEL
Sunt 17 ani de când IRI TRAVEL există în peisajul turismului românesc, bucurându-se de o evoluție constantă și de o poziție solidă pe piață. De-a lungul anilor, cu fiecare sezon, IRI TRAVEL și-a consolidat poziția pe piață, devenind cel mai important touroperator pentru unele dintre cele mai cerute destinații de vacanță ale românilor – România, Bulgaria, Grecia, Turcia, Austria, Italia.
Pentru IRI Travel, turiștii reprezintă mai mult decât un număr sau o cifră de afaceri. Ne asigurăm să le oferim fiecăruia în parte asistența de care are nevoie și selecția cea mai potrivită a vacanței. ”Toți turiștii noștri ne devin prieteni, indiferent de numărul lor”, este deviza IRI Travel. IRI Travel are o rețea de peste 1000 de agenții partenere pe teritoriul întregii țări. Cei 14 consultanți IRI Travel, împreună cu rețeaua de agenții partenere, le stau la dispoztie turiștilor 24h/7h, oferindu-le consultanță de specialitate și asistență când au nevoie. De altfel, mottoul IRI Travel este “Rămânem prieteni” și credem cu tărie în el!
Text și foto interior: PR/Consultant în turism/ Managing Partner Innovation Travel / Vicepreședinte Clubul Presei de Turism – FIJET România
Foto: generic/arhiva