Industria globală a expozițiilor rulează venituri de 96 miliarde euro. Peste 680.000 de oameni activează în acest domeniu

Date:

Share post:

Pentru al treilea an consecutiv, pe 6 iunie este celebrată Ziua internațională a expozițiilor. Evenimentul are drept scop atragerea atenției asupra importanței industriei expoziționale din întreaga lume, pentru a demonstra impactul pozitiv al acesteia asupra afacerilor, inovațiilor și investițiilor.

Datele Asociației Globale a Industriei Expoziționale (UFI) indică faptul că, pe glob, an de an se desfășoară aproximativ 31.000 de expoziții, la care participă 4.4 milioane de expozanți și peste 260 de milioane de vizitatori. În fiecare an, expozanții și vizitatorii cheltuiesc aproximativ 96 de miliarde de euro pentru astfel de evenimente, transformându-le într-o industrie globală importantă. În industria expozițională sunt angajați peste 680 de mii de oameni.

În 2017 numărul de spații expoziționale în lume (cu o suprafață de cel puțin 5 mii de metri pătrați) a fost de 1.212, cu o suprafață totală de 34,8 milioane de metri pătrați.

În contextul schimbării priorităților economice, importanța industriei expoziționale este și mai mare. Reprezentând, promovând și sprijinind comerțul și ideile noi, expozițiile accelerează calea afacerilor spre prosperitate și succes.

Avantajele și valorile industriei expoziționale pentru dezvoltarea economiei și societății:

  • Expozițiile – o metodă rațională și eficientă de a dezvolta afaceri;
  • Expozițiile reprezintă un instrument eficient de marketing de bunuri și servicii, în special pentru întreprinderile mici și mijlocii. Ele creează posibilități maxime de a aduna un număr mare de persoane într-un singur loc, într-un interval de timp limitat, pentru a încheia un număr mare de contracte și a stabili legături de afaceri;
  • Expozițiile sunt un instrument “față în față”, caracteristica principală fiind factorul uman unic;
  • Expozițiile sunt un instrument eficient pentru crearea unui sentiment de satisfacție și loialitate al clientului față de brand;
  • Expozițiile promovează schimbul de cunoștințe și cooperare, generând idei și proiecte noi. Acest lucru poate schimba situația și tendințele într-o anumită ramură a industriei;
  • Expozițiile contribuie la dezvoltarea unor noi industrii;
  • Expozițiile sprijină dezvoltarea comerțului și reprezintă un instrument de internaționalizare;
  • Expozițiile contribuie la sporirea avantajelor concurențiale ale țărilor, creează și consolidează branduri naționale;
  • Expozițiile susțin creșterea economică și oferă beneficii sociale și economice tangibile;
  • Expozițiile contribuie la creșterea productivității muncii, la crearea de noi locuri de muncă, la stimularea dezvoltării economice și a dezvoltării infrastructurii la nivel regional și național;
  • Expozițiile contribuie la școlarizarea și dezvoltarea profesională în comunitățile locale, atrăgând talente, păstrând forța de muncă și oferind oportunități de carieră;
  • Expozițiile pot fi un instrument de atragere a investițiilor în țară.

Autor:Ion Panfil

Sursă text și foto: MOLDEXPO

 

 

spot_img

Articole asemănătoare

Cum ar fi să trăim o stare de bine permanentă ? O soluție …

Cum ar fi să trăim o stare de bine permanentă ? O soluție ... Sunteți invitați sâmbăta 27 APRILIE...

Una dintre cele mai importante competiții de bridge din Europa are loc la … Foto

Una dintre cele mai importante competitii de bridge din Europa are loc la .... Pentru a afla unde citim în continuare informațiile de azi, la Infoanunț. 

Noul tren Metropolis produs de Alstom Transport SA a sosit la Depoul …

Noul tren Metropolis produs de Alstom Transport SA a sosit la Depoul ... Pentru a afla mai multe amănunte în acest sens, citim articolul care urmează.

Exclusiv: Câteva dintre cele mai singure investiții pentru viitor

Exclusiv: Câteva dintre cele mai singure investiții pentru viitor. Care sunt acestea, în textul pe care îl redăm în continuare la Infoanunț.