Lensa.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de optică, își extinde prezența fizică pe plan local prin inaugurarea celui de-al patrulea magazin din România, la Iași.
Noul magazin are 137 metri pătrați, două cabinete de optică și este situat pe strada Sfântul Lazăr nr.36.
Împreună cu noul magazin din Iași, investițiile Lensa.ro în extinderea prin showroom-uri în București, Cluj-Napoca și Timișoara se ridică la 300.000 euro.
“Ne-am propus să fim prezenți cu showroom-uri proprii în orașele cele mai mari din România. Orașul Iași este unul dintre cele mai importante din punct de vedere al numărului de comenzi venite din zona Moldovei. Urmează noi investiții, pe care le vom anunța ulterior”, a declarat Daniel Crăciun, CEO-ul Lensa.ro.
Investiția în showroom-ul Lensa Iași a fost de 50.000 euro. Magazinul expune peste 500 de produse, brandurile: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers și altele.
“Noul magazin de optică ne va ajuta să creștem vânzările la Iași. Avem în showroom câteva sute de produse, care pot fi testate. În această zonă a țării, cererea a fost foarte bună pentru brandurile Polarizen, Hawkers și Polaroid”, a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.
Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților și o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.
Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șase ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual. Compania Lensa.ro a primit mai multe diplome în ultimii ani la Gala Premiilor eCommerce din România. Website-ul Lensa.ro a fost desemnat magazinul anului atât în 2018 cât și în 2019.