Marţi, 15.01.2019, începând cu ora 10.00, la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi din municipiul Iaşi, str. Anastasie PANU nr. 26, în sala de şedinţe de la etajul 1, contribuabilii persoane fizice si juridice vor primi clarificări și îndrumări referitoare la:
- Extinderea cotei reduse de TVA de 5% pentru serviciile de restaurant şi catering
- Declarațiile informative privind impozitul reținut la sursa (205, 207)
- Case de marcat – facilități, obligații, termene
- HG 807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat
- Servicii electronice oferite de ANAF
- Calendarul obligațiilor de declarare si plata aferente lunii ianuarie 2019
- Noutăți fiscale
Contribuabilii interesaţi pot afla data, locul de desfăşurare a întâlnirii şi subiectele puse în dezbatere prin accesarea listei disponibile pe site-ul www.anaf.ro/InfoPublice, la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/intalniri.htm, sau prin intermediul CallCenter-ului, apelând numărul de telefon: +4 031 403 91 60, transmite Serviciul Comunicare, Relaţii Publice şi Mass Media al ANAF România.