Mercure Oradea va aduce în fermecătorul oraș din nord-vestul României 90 de camere elegante și amenajate cu bun gust, un restaurant, un lobby bar și o cramă.
Hotelul va dispune de asemenea de o zonă de conferințe versatilă, cu două săli multifuncționale care pot găzdui, fiecare, până la 150 de participanți și care îl recomandă drept o destinație optimă atât pentru evenimente de afaceri, cât și pentru evenimente private.
Amănunte despre noul hotel
Călătorii în căutare de relaxare se vor bucura de o piscină interioară, o zonă de spa și o sală de fitness. Un spațiu de joacă pentru copii și o parcare de 105 locuri vor completa serviciile și experiența oaspeților.
Noul hotel – aflat în prezent în construcție – va fi situat pe strada Ceyrat nr. 37, în partea de sud-est a orașului Oradea, la 4 km de viitoarea fabrică Nokian Tyres și la doar 17 km de Borș, unul dintre cele mai importante puncte de trecere a frontierei României cu Ungaria.
Oradea este un oraș cu o importanță turistică și economică semnificativă. Atrage vizitatori din întreaga lume cu istoria sa bogată, cu arhitectura impresionantă și cu scena sa culturală vibrantă. Cu piața sa centrală pitorească și străzile pietonale fermecătoare, Oradea oferă o atmosferă vie care îi fascinează pe turiști.
Stilurile baroc, Art Nouveau și gotic se îmbină perfect în arhitectura orașului, cu repere precum Cetatea Oradea, Palatul Vulturul Negru și Biserica cu Lună.
Oradea este un centru economic vital pentru
În plus față de atracția sa culturală, Oradea este un centru economic vital pentru regiune. Orașul are o economie diversă, cu industrii cum ar fi producția, serviciile și turismul. Poziția sa strategică în apropierea graniței României cu Ungaria poziționează Oradea ca o poartă de acces pentru comerțul și investițiile internaționale. Infrastructura bine dezvoltată a orașului, inclusiv rețelele moderne de transport și un sector de afaceri în creștere, contribuie la potențialul său economic.
Opinii avizate
“Deschiderea unui nou hotel Mercure în Oradea va îmbunătăți infrastructura hotelieră a orașului, oferind un nivel superior de cazare și servicii pentru a satisface exigențele noii generații de călători. Noul hotel va oferi sejururi confortabile și memorabile pentru turiștii de leisure și va deveni cu siguranță destinația preferată a călătorilor în interes de afaceri și a investitorilor internaționali.” – spune Maria Drăgulin, director de dezvoltare Accor pentru România, Bulgaria, Moldova și Republica Cehă.
“În calitate de investitor local și susținător activ al dezvoltării orașului Oradea, sunt convins că noul hotel Mercure pe care îl deschidem în parteneriat cu Accor va aduce o alternativă valoroasă și atractivă la oferta curentă de ospitalitate din oraș. În plus, un nou hotel afiliat unui lanț internațional va consolida poziționarea orașului nostru ca destinație de călătorie. Astfel, contribuim la stimularea potențialului turistic și generăm beneficii economice de durată.” – a declarat Rareș Țicra, reprezentant al GRAND HOTEL WEST, Oradea.
Prin intermediul brandului Mercure, Accor promite o experiență hotelieră complet nouă. Fiecare unitate are un stil propriu și o personalitate unică, inspirate de specificul destinației și de cultura locală. Conform ADN-ului mărcii, hotelurile Mercure au rădăcini în comunitatea locală, oferind o experiență completă și autentică a regiunii, care include bucătăria, meșteșugurile și tradițiile sale.
Text și foto: OneTouch PR